موبایل و تبلت

اوپو A91 با تراشه هلیو پی 70 و دوربین اصلی چهارگانه معرفی شد

اوپو به تازگی از گوشی هوشمند میان رده خود با نام Oppo A91 در چین رونمایی کرد. این گوشی دارای نمایشگر فول اچ دی پلاس، دوربین اصلی چهارگانه و پشتیبانی از شارژ سریع است. ضخامت این گوشی تنها 7.9 میلی متر است.

اوپو A91 از نمایشگر 6.4 اینچی امولد با رزولوشن 2400 در 1080 پیکسل و نسبت ابعاد تصویر 20 به 9 بهره گرفته و دارای سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر و لایه محافظت از چشم بوده و حدود 90.7 درصد از حاشیه را فراگرفته است. این گوشی همچنین به پردازنده مدیاتک هلیو پی 70 در کنار 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است و امکان پشتیبانی از کارت میکرو اس دی برای گوشی فراهم شده است.

انرژی مورد نیاز دستگاه توسط باتری 4025 میلی آمپر ساعتی تامین شده که از فناوری شارژ سریع VOOC 4.0 پشتیبانی می کند. این شرکت مدعی شده، باتری گوشی با شارژ سریع 30 واتی قادر است در مدت 30 دقیقه تا 50 درصد شارژ شود. به لحاظ نرم افزاری نیز رابط کاربری ColorOS 6.1 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 9 پای به طور پیش فرض روی گوشی اجرا شده و قابلیت Game Boost 2.0 برای تجربه بهتر در حوزه گیمینگ روی آن را فراهم کرده است.

در پشت گوشی میزبان دوربین اصلی چهارگانه هستیم که از سنسور 48 مگاپیکسلی اصلی، حسگر فوق عریض 8 مگاپیکسلی با زاویه دید 118 درجه، حسگر 2 مگاپیکسلی ماکرو و حسگر 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق تشکیل شده است. دوربین اصلی این گوشی از قابلیت های هوش مصنوعی نظیر حالت پرتره برخوردار است. در بریدگی بالای نمایشگر نیز دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی قرار گرفته است.

از دیگر مشخصات این گوشی می توان به بلوتوث 5.0، جک صوتی 3.5 میلی متری و پشتیبانی از دو سیم کارت اشاره کرد. گفتنی است که از امروز در رنگ های آبی، قرمز و مشکی با برچسب قیمتی 1999 یوان (حدود 285 دلار) موجود است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا