موبایل و تبلت

انتشار آپدیت پایدار اندروید 10 برای مدل 5G سری گلکسی نوت 10 به سال 2020 موکول شد

چند روز قبل نسخه پایدار آپدیت اندروید 10 با رابط کاربری One UI 2.0 برای گوشی‌های گلکسی نوت 10 و گلکسی نوت 10 پلاس منتشر شد. با این حال این آپدیت تنها در اختیار دارندگان نسخه 4G قرار گرفت و گوشی‌های گلکسی نوت 10 5G و گلکسی نوت 10 پلاس 5G حکایت دیگری دارند.

این گوشی ها هنوز در حد اندروید 9 پای گیر کرده اند و به نظر می رسد که تا پایان سال جاری نیز تغییر نخواهد کرد. مطابق اظهارات مدیر انجمن های کره ای سامسونگ، نسخه رسمی اندروید 10 با One UI 2.0 احتمالا در سال 2020 به گوشی های نسخه 5G خواهد رسید. این شرکت بابت تأخیر مذکور عذرخواهی می کند و قول می دهد که به روزرسانی ها در اسرع وقت انجام خواهد شد.

با اینکه سامسونگ درباره علت تأخیر در ارائه این آپدیت هیچ گونه جزئیاتی ارائه نکرده، اما گمان می‌رود به پشتیبانی از شبکه 5G مربوط می‌شود. گوشی OnePlus 7 Pro 5G نمونه دیگری است که آپدیت اندروید 10 برای نسخه 4G آن ارائه شده اما دارندگان نسخه 5G باید تا سال بعد منتظر بمانند.

می‌توان امیدوار بود سال 2020 فناوری 5G بالغ‌تر شود و دیگر شاهد چنین محدودیت‌هایی نباشیم. با این حال اگر همین حالا یک گوشی گلکسی نوت 10 5G  یا  گلکسی نوت 10 پلاس 5G دارید، باید قدری صبور باشید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا