با نزدیک شدن به پایان سال جاری میلادی، استیم فهرستی از پرفروش‌ترین بازی‌های سال 2019 خود را اعلام کرد که شامل موفق‌ترین فروش‌ها، عناوین تازه منتشر شده، عناوین واقعیت مجازی و عناوین دسترسی اولیه، به همراه بازی‌هایی که بیش‌ترین تعداد گیمر ثابت را دارند، می‌شوند.

لیستی که Steam منتشر کرده بازی‌ها را به بخش‌هایی مانند پلاتینیوم، طلا، نقره و برنز تقسیم کرده و هرکدام از این لیست‌ها ارزش مخصوص خود را دارد. در بخش پلاتینیوم که بیشترین میزان فروش برای این بخش است 11 بازی حضور دارد. مبنای این تقسیم بندی براساس درآمد حاصل از فروش بازی‌ها است و حضور دو بازی Counter Strike: Global Offensive و Dota 2 در لیست پلاتینیوم کمی عجیب به نظر می‌رسد. در لیست پلاتینیوم بازی Total War: Three Kingdoms موفق شده تا بیشترین میزان فروش را کسب کند.

بعضی ممکن است از دیدن عنوان Halo: Master Chief Collection در بالاترین بخش عناوین بیش‌تر بازی شده تعجب کنند، اما ظاهرا عرضه‌ی این بازی در اکس‌باکس گیم پس هم نتوانسته است طرفداران را مجاب کند تا از فروشگاه مورد علاقه‌ی خود جدا شوند. بخش واقعیت مجازی باز هم چشم‌گیر نبود و غیر از عنوان Beat Saber، بقیه‌ی عناوین دسته‌ی بالای این لیست، توجه چندانی به خود جلب نکرده بودند. شما می‌توانید لیست‌های مختلف استیم را از این نشانی در وب‌سایت استیم مشاهده بفرمایید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *