براساس اطلاعات منتشر شده، شرکت گوگل بازی‌های رایگان در نظر گرفته شده برای کاربران سرویس استیدیا پرو در اولین ماه از سال جدید میلادی را مشخص کرده است. اگرچه مدتی از عرضه‌ رسمی سرویس جدید استریم بازی‌های شرکت گوگل یعنی گوگل استیدیا می‌گذرد ولی متاسفانه بدون انتشار اطلاعات دقیق از سوی این شرکت، نتیجه‌گیری درباره‌ی عملکرد این سرویس کمی دشوار است.

این سرویس مبتنی‌بر استریم، با چالش‌های زیادی در مسیر پیشرفت روبه‌رو خواهد شد که باید آن‌ها را برطرف کند. با صرف‌نظر از این موضوع، گوگل تصمیم دارد درکنار مسیر خود، راهی برای بازی‌های رایگان خود نیز باز کند تا صاحبان استیدیا پرو بتوانند هر ماه بازی‌های رایگان جدیدی را تجربه کنند.

برای ماه ژانویه، کسانی که اشتراک سرویس استیدیا پرو را خریداری کرده‌اند، می‌توانند دو بازی رایگان جدید را در این پلتفرم تجربه کنند. بازی Rise of the Tomb Raider: 20 Year Celebration، یکی از این دو بازی رایگان خواهد بود. این بازی دومین ریبوت سری محبوب Tomb Raider است. نسخه‌ 20 Year Celebration نیز تمام محتواهای منتشر شده برای این بازی را شامل می‌شود.

دومین بازی رایگان ماه آینده، Thumper نام دارد؛ یک بازی ریتمیک و موسیقی محور. بازیکن در این بازی باید موجودی حشره مانند را کنترل کند و با ورود به دنیاهای وحشتناک بازی همراه‌با نور و صدا، با توجه موسیقی هدایت او را برعهده بگیرد. هر دو بازی یاد شده در تاریخ ۱۱ دی ماه سال جاری (۱ ژانویه‌ سال ۲۰۲۰ میلادی) به صورت رایگان در دسترس کاربران سرویس استیدیا پرو قرار خواهد گرفت.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *