تلگرام پس از مدت ها سرانجام آپدیت جدیدی را برای کاربران اندرویدی و آی او اس منتشر کرده که شامل زمان بندی پیام ها، تم های جدید و دیگر موارد می شود.  در جدیدترین نسخه 5.13 اپلیکیشن تلگرام شاهد ویژگی های زیادی مانند پشتیبانی از تم های گرادیانتی، زمان بندی پیام برای شناسایی آنلاین بودن کاربران، دسترسی راحت تر به حالت شب و چندین انیمیشن جدید هستیم.

یکی از مهم ترین تغییرات در این نسخه، بهبود عملکرد زمانبندی پیام های ارسالی است. در همین راستا کاربران می توانند به جای انتخاب زمان، پیام ها را موقعی که کاربر آنلاین می شود، ارسال کنند. همچنین به لطف پشتیبانی از الگو و رنگ های گرادیانی، کاربران قادر خواهند تم های زیبا را بسازند. همچنین دسترسی به حالت تاریک (Dark Mode) راحت تر شده و اکنون کاربران می توانند از طریق منوی سمت چپ روی نماد ماه کلیک کنند. همچنین نقشه نیز به بخش حالت تاریک پیوسته است.

از سوی دیگر رابط کاربری این اپلیکیشن اکنون دارای انیمیشن های جدیدی بوده تا تجربه بصری بهتری را برای کاربران به ارمغان آورد. از دیگر ویژگی های این نسخه می توان به روش جدید انتخاب کیفیت ویدیوها پیش از ارسال آنها، انتخاب راحت تر مکان خود در زمان اشتراک گذاری آن و رفع برخی باگ های موجود و بهبود عملکرد نرم افزار اشاره کرد. برای مشاهده لیست تغییرات کامل بروزرسانی جدید تگرام، کافیست که به سایت تلگرام مراجعه نمایید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *