صوتی و تصویری

ال‌جی بزودی از نمایشگر رولی UHD OLED در CES 2020 معرفی می کند

ال جی سال گذشته در نمایشگاه CES 2019 از جدیدرین تلویزیون ۶۵ اینچی خود به نام Signature Series OLED TV R رونمایی کرد؛ حال امسال این شرکت تغییراتی در ظاهر نمایشگرهای خود اعمال کرده و بنابر گزارش‌ها جدیدترین تلویزیون این شرکت قابلیت لوله‌شدن دارد. نمایشگر ۶۵ اینچی جدیدی که این شرکت نامی قصد رونمایی از آن در CES 2020 را دارد، UHD OLED است که کاربران می‌توانند هر زمان که می‌خواهند آن را از بالا به پایین باز کرده و در صورت عدم نیاز نیز آن را لوله کنند.

ال‌جی همچنین قصد داد تا تعدادی محصول را برای کابین بالگردها عرضه کند. این محصولات شامل یک نمایشگر 55 اینچی شفاف Full HD OLED می‌شوند که در تصویر بالا نیز قابل مشاهده است (همانی که در عبارت Welcome Mr. MICHAEL JOSEPH JACKSON بر روی آن نقش بسته است). یک محصول دیگر نیز شامل سری 55 اینچی دیوارهای تصویری OLED بوده که در کابین هواپیماهای لوکس قابل نصب است.

همچنین یک نمایشگر 65 اینچی UHD OLED خم‌شونده نیز در این فهرست قرار داشته که از هر دو طرف انعطاف‌پذیر بوده و مخصوص کابین درجه یک هواپیماها طراحی شده است. این کمپانی همچنین اعلام کرده که در نمایشگاه محصولات مصرفی لاس وگاس از یک نمایشگر ۸۶ اینچی LCD تعاملی رونمایی می کند که نقش یک تخته سفید الکترونیکی را ایفا خواهد کرد و میتواند همزمان فرامین چهار قلم را بخواند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا