صوتی و تصویری

الین ویر اولین مانیتور گیمینگ 500 هرتزی خود را معرفی کرد

افرادی که به دنبال بازی های فوق العاده روان هستند ممکن است به آخرین صفحه نمایش الین ویر علاقه مند شوند. برند دل از اولین مانتیور 500 هرتزی خود رونمایی کرد. مانیتور گیمینگ 24.5 اینچی 500 هرتز دارای صفحه نمایش فول اچ دی و نرخ تازه سازی 480 هرتز است که تا 500 هرتز اورکلاک می شود.

این مانیتور دارای یک پنل IPS است و انویدیا آن را به عنوان سازگار با G-Sync تایید کرده، بنابراین اگر کارت گرافیک پشتیبانی شده دارید، باید گیم پلی روان و بدون پارگی ارائه دهد. همچنین دارای 99 درصد پوشش رنگی sRGB و VESA DisplayHDR 400 است که به ارائه رنگ‌های دقیق و تصاویری زنده در زوایای دید وسیع‌تر کمک می‌کند. الین ویر اضافه کرد که ویژگی ComfortView Plus دارای گواهی TUV به نمایش رنگ‌های واقعی و در عین حال کاهش نور آبی کمک می‌کند.

زمان پاسخگویی خاکستری به خاکستری 0.5 میلی‌ثانیه است. این باید به به حداقل رساندن تاری و شبح و در عین حال ارائه تاخیر بسیار کم کمک کند، چیزی که به نفع گیمرهای رقابتی است که به دنبال برتری نسبت به رقبا هستند. این مانیتور به صورت استاندارد دارای تحلیلگر رفلکس انویدیا است که به شما کمک می کند تا درک بهتری از تأخیر سیستم و عملکرد رایانه خود داشته باشید.

مانیتور دارای یک پایه شش ضلعی است که به گونه ای طراحی شده که حداقل فضا را روی میز شما اشغال کند و فضای بیشتری را برای شما ایجاد کند تا ماوس و صفحه کلید خود را به دلخواه خود قرار دهید. آویز هدست جمع شونده داخلی یکی دیگر از ویژگی های مفید است، در حالی که مانیتور نور پس زمینه AlienFX کاملا قابل تنظیم را ارائه می دهد. Alienware هنوز قیمت مانیتور گیمینگ 500 هرتزی را اعلام نکرده است.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا