صوتی و تصویری

لنوو از نمایشگر هوشمند ThinkSmart View رونمایی کرد

لنوو در آستانه CES 2020، از نمایشگر هوشمند جدیدش موسوم به ThinkSmart View رونمایی کرده که راهکاری برای استفاده از مایکروسافت تیم می باشد. این نمایشگر هوشمند مجهز به سیستم روی چیپ APQ8053 کوالکام بوده و به‌شما امکان می‌دهد با تنها یک بار لمس کردن، تماس برقرار کنید و کنفرانس‌های ویدئویی تشکیل دهید.

در ضمن امکان جفت‌کردن تینک‌اسمارت ویو لنوو با هدفون‌های بلوتوثی نیز وجود دارد؛ با انجام این کار می‌توان نویز پس‌زمینه را کاهش داد و بهتر در جلسه‌‌های ویدئویی با همکاران صحبت کرد. تینک‌اسمارت ویو دارای دکمه‌ شاتر فیزیکی مجزا است و کاربر می‌تواند از طریق پین، آن را قفل کند؛ با این اوصاف محصول جدید لنوو از لحاظ امنیتی نیز در سطحی قابل‌قبول قرار دارد.

به لحاظ سخت افزاری این نمایشگر از یک پنل 8 اینچی لمسی و تراشه کوالکام اسنپدراگون 624 استفاده می کند. این نمایشگر هوشمند قرار است با قیمت پایه 349 دلار عرضه شود، همچنین کاربران با پرداخت 449 دلار نیز هدست بلوتوثی ThinkPad X1 ANC را هم دریافت خواهند کرد.

لنوو همچنین از نرم افزاری اختصاصی ThinkSmart Manager معرفی کرده که به شما امکان کنترل و نظارت دستگاه های ThinkSmart را می دهد. با این نرم افزار تیم های آی تی می‌توانند از راه دور تنظیمات خاصی را روی دستگاه‌ها انجام دهند، آن‌ها را مدیریت و به‌روزرسانی کنند و همچنین مشکلاتی را که برای آن‌ها پیش آمده است برطرف نمایند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا