لپ تاپ

رونمایی ایسر از لپ تاپ‌های جدید سری Spin با پردازنده نسل دهم اینتل

ایسر در CES 2020 از نسل جدید لپ تاپ های تبدیل شونده سری Spin با نام Spin 3 و Spin 5 رونمایی کرده است. هر دو لپتا مجهز به پردازنده نسل دهمی اینتل بوده و توانایی چرخش 360 درجه ای دارد. این لپ تاپ دارای قلم هایی هستند که امکان یادداشت برداری و نقاشی را روی نمایشگر لمسی داده و برای شارژ کردن قلم Acer Active Stylus یک اسلات در کنار آن قرار گرفته است.

لپ تاپ Spin 5 به لطف نمایشگر با وضوح بالاتر و پردازنده قدرتمندتر، از گران ترین لپ تاپ این سری است. این لپ تاپ جدید از نمایشگر 13.5 اینچی IPS با رزولوشن 2226 در 1504 پیکسل با نسبت ابعاد 3 به 2 بهره می برد. همچنین این لپ تاپ مجهز به پردازنده نسل دهم Core i5 و Core i7 اینتل بوده و از حداکثر 16 گیگابایت حافظه رم و یک ترابایت حافظه SSD NVMs برخوردار است. به گفته ایسر، باتری 56 واتی این لپ تاپ، قادر است تا 15 ساعت شارژ نگه دارد. همچنین این لپ تاپ از دو درگاه USB 3.1 Gen 1، جک هدفون 3.5 میلیمتری، درگاه HDMI 2، کارت ریدر میکرو اس دی و دو پورت تاندربولت 3 استفاده می کند.

از سوی دیگر مدل Spin 3 از نمایشگر 14 اینچی با رزولوشن 1080p و نسبت ابعاد 16 به 9 بهره گرفته و دارای پردازنده نسل دهم Core i5 و Core i3 اینتل، حداکثر 16 گیگابایت رم و یک ترابایت حافظه SSD می باشد. همچنین این لپ تاپ تنها یک درگاه تاندربولت 3 داشته و باتری آن حداکثر 12 ساعت شارژ نگه می دارد. از سوی دیگر کارت گرافیک این دو مدل لپ تاپ Intel’s integrated graphics بوده و مدل Spin 5 از ماه ژوئن با قیمت پایه 899 دلار و Spin 3 از ماه اپریل با قیمت پایه 699 دلار در دسترس علاقه مندان قرار می گیرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا