لپ تاپ

معرفی لنوو از سری IdeaPad Chromebook با تراشه نسل 13 اینتل

لنوو به همراه ایسر، اچ‌پی و ایسوس، امروز طیف جدیدی از کروم‌بوک‌ها را با پردازنده‌های نسل سیزدهم اینتل عرضه کرده است. سه دستگاهی که در مجموعه جدید کروم بوک IdeaPad قرار دارند، IdeaPad Gaming Chromebook Plus، IdeaPad Flex 5i Chromebook Plus و IdeaPad Slim 3i Chromebook Plus نام دارند. همانطور که از نام ها پیداست، چیزی برای همه در این ترکیب وجود دارد.

با شروع برخی از ویژگی‌های کلیدی این لپ‌تاپ‌ها، File Sync یکی از ویژگی‌های برجسته است که به کاربران اجازه می‌دهد حتی زمانی که آفلاین هستند به فایل‌های Google Drive خود دسترسی داشته باشند. لنوو Magic Eraser گوگل فوتوز مجهز به هوش مصنوعی را ادغام کرده تا ویرایش عکس را آسان کند.

IdeaPad Gaming Chromebook Plus، با صفحه نمایش 16 اینچی، نمایه باریک چشمگیری دارد. وزن آن کمتر از 1.95 کیلوگرم بوده که بسیار قابل حمل است. این لپ تاپ دارای صفحه نمایش 16 اینچی WQXGA با نرخ تازه سازی 120 هرتز و پوشش رنگی 100 درصد sRGB است که تصاویری پر جنب و جوش ارائه می دهد. منبع عملکرد این دستگاه یک پردازنده نسل دوازدهم اینتل Core i5-1235U و گرافیک Intel Iris Xe است. این دستگاه 8 گیگابایت رم LPDDR4x و گزینه های ذخیره سازی از 128 گیگابایت eMMC تا 512 گیگابایت SSD داشته و با سیستم عامل ChromeOS کار می کند و تا 12 ساعت عمر باتری را ارائه می دهد. این لپ تاپ دارای یک دوربین 1080p FHD با شاتر حریم خصوصی و پورت های مختلف برای اتصال است.

IdeaPad Flex 5i Chromebook Plus، دارای صفحه نمایش 14 اینچی FHD IPS با پشتیبانی لمسی، راحتی یک تبدیل 2 در 1 را ارائه می دهد. وزن آن 1.62 کیلوگرم بوده، نسبتا سبک وزن و حمل آن آسان است. همچنین مجهز به پردازنده نسل دوازدهم اینتل Core i3-1215U بوده که با گرافیک UHD اینتل جفت شده است. از سوی دیگر 8 گیگابایت رم LPDDR4X و گزینه های ذخیره سازی از 128 گیگابایت eMMC تا 512 گیگابایت SSD دارد. این دستگاه که روی ChromeOS اجرا می‌شود، تا 10 ساعت عمر باتری را ارائه می‌کند و دارای یک دوربین 1080p FHD با ویژگی‌های حفظ حریم خصوصی است. پورت های مختلف، از جمله USB Type-C و USB Type-A، گزینه های اتصال همه کاره را ارائه می دهند.

IdeaPad Slim 3i Chromebook Plus دارای صفحه نمایش 14 اینچی FHD با پشتیبانی از تاچ است. می توانید از گزینه های پردازنده Intel Core i5-1334U یا Core i3-1315U استفاده کنید. همچنین 8 گیگابایت رم LPDDR5 و گزینه های ذخیره سازی از 128 گیگابایت eMMC تا 256 گیگابایت SSD را ارائه می دهد. به علاوه تا 12 ساعت عمر باتری را ارائه داده و دارای یک دوربین 1080p FHD با محافظت از حریم خصوصی است.

Lenovo IdeaPad Slim 3i Chromebook Plus 14″ و IdeaPad Flex 5i Chromebook Plus 14″ اکنون در آمریکای شمالی قابل خریداری هستند و قیمت آنها به ترتیب از 549.99 دلار و 499.99 دلار شروع می شود. در مورد Lenovo IdeaPad Gaming Chromebook Plus 16، این لپ‌تاپ در آمریکای شمالی در دسترس نیست، اما اکنون در EMEA با قیمت‌های شروع شده از 599 یورو در دسترس است.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا