صوتی و تصویری

سامسونگ از تلویزیون عمودی Sero با کیفیت 4K رونمایی کرد

سامسونگ برای علاقه مندان به نمایشگرهای عمودی، از تلویزیون Sero رونمایی کرد. این تلویزیون 43 اینچی 4K قابلیت سوییچ بین حالت منظره و پرتره را داشته و کاربر می تواند استوری اینستاگرام، ویدیوهای تیک تاک، اسنپچت و دیگر ویدیوهای پرتره را بدون کادر سیاه در صفحه بزرگ این محصول تماشا کند. پایه تلویزیون Sero غیر قابل جدا شدن بوده و از اسپیکرهای 60 واتی 4.1 کاناله برخوردار است و به گونه ای طراحی شده تا هنگام تغییر حالت، تلویزیون با میز برخورد نکند.

سامسونگ می‌گوید که تلویزیون عمودی Sero برای نسل موبایل طراحی شده است. نسل موبایل همان افرادی هستند که نمی‌دانند تماشای ویدیو روی نمایشگری به غیر از نمایشگر موبایل چه حسی دارد. این تلویزیون امکان اتصال به دیوایس‌های گلکسی را داشته و البته از ایرپلی شرکت اپل هم پشتیبانی می کند. پس از اتصال زمانی که گوشی را به صورت افقی یا عمودی بچرخانید، تلویزیون هم به همان صورت به حالت افقی یا عمودی در می‌آید.

علاوه بر این، زمانی که از این تلویزیون استفاده نمی‌کنید، می‌توانید به عنوان قاب عکس دیجیتال از Sero استفاده کنید. البته قابلیت استفاده از اسپیکرهای قدرتمند این تلویزیون برای پخش موزیک هم وجود دارد. سامسونگ فعلا قیمت و تاریخ عرضه تلویزیون عمودی Sero در بازار ایالات متحده را اعلام نکرده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا