در نمایشگاه CES 2020، ایسوس از لپ تاپ تجاری جدید ExpertBook B9450 رونمایی کرده که تنها 866 گرم وزن داشته و ضخامت آن به 14.9 میلی متر می رسد. علی رغم فرم فاکتور سبک و باریک آن، به لطف دارابودن استاندارد نظامی MIL-STD-810G، این لپ تاپ می تواند در برابر ضربه، شوک و کاهش دما و یا رطوبت 95 درصدی در روز دوام آورد.

این لپ تاپ همچنین با ویژگی منحصر به فرد NumberPad 2.0 بوده که، یک تاچ پد عددی با نور LED است. در مورد مشخصات، باید اشاره کنیم که این لپ تاپ تجاری دارای پردازنده نسل دهمی Core اینتل، حداکثر 1 ترابایت حافظه PCIe SSD، حداکثر 16 گیگابایت حافظه رم و اتصال وای فای 6 است. همچنین با دارابودن باتری دو سلولی 33 وات ساعتی، شما می توانید تا 12 ساعت از لپ تاپ استفاده کنید. با وجود یک باتری 66Wh اختیاری، می توانید مدت زمان شارژ این لپ تاپ را به 24 ساعت تبدیل کنید. ایسوس پشتیبانی از شارژ سریع را به دستگاه آورد که امکان شارژ حداکثر 69 درصد را طی مدت 39 دقیقه میسر می کند.

در مورد ارتباطات نیز، این لپ تاپ شامل پورت HDMI، دو درگاه تاندربولت 3، پورت اترنت، یک پورت USB 3.2 Gen 2 و جک هدفون 3.5 میلی متری است. از دیگر قابلیت های این لپ تاپ می توان به دوربین IR، پشتیبانی از دستیار صوتی و سیستم صوتی بهبودیافته Harman Kardon اشاره کرد. لپ تاپ ExpertBook B9 همچنین با نرم افزار به روز شده MyASUS همراه خواهد بود که ادغام یکپارچه با دستگاه های تلفن همراه را امکان پذیر می کند. این لپ تاپ قرار است در سه ماهه اول 2020 به بازار عرضه شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *