هایپر ایکس در نمایشگاه 2020 از عصو جدید سری هدست‌های بی‌سیم گیمینگ Cloud Fight خودد رونمایی کرد. محصول جدید به‌نام Cloud Flight S شناخته می‌شود و قابلیت مهم آن، سیستم شارژ بی‌سیم مبتنی بر Qi است.

هایپر ایکس می‌گوید برای شارژ بی‌سیم آن کافیست هدفون را از سمت گوشی چپ آن روی پد شارژ بی سیم بگذارید تا هدفون باتری خود را شارژ کند. اما تغییرات این مدل به همین جا ختم می‌شود و همچنان برای اتصال کلاد فلایت S، باید از رابط میکرو USB استفاده کنید و خبری از پورت مدرن‌تر USB-C نیست. محصول جدید هایپرایکس با هر بار شارژ، ۳۰ ساعت کار می‌کند و دارای یک میکروفون تاشدنی قابل جابه‌جایی است. هدست با استفاده از فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز به گیرنده‌ی USB متصل می‌شود و با پلترم‌های PS4 و PS4 Pro و PC هماهنگ خواهد بود.

پلتفرم‌های مذکور، به‌صورت پیش‌فرض از هدفون‌های بی‌سیم پشتیبانی می‌کنند. ایکس‌باکس وان چنین قابلیتی ندارد و حتی از فناوری اتصال مستقیم مایکروسافت هم بهره نمی‌برد. برای اتصال این دسته از هدفون‌های بی‌سیم به کنسول نینتندو سوئیچ، می‌توان دانگل گیرنده را تنها به داک اختصاصی کنسول متصل کرد. خبرنگاران هنوز فرصت آزمایش Cloud  Flight S را با نینتندو سوئیچ نداشته‌اند.. همان طور که در ابتدای مطلب هم گفتیم، کلاد فلایت S نزدیک ۱۶۰ دلار قیمت خواهد داشت.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *