صوتی و تصویری

رونمایی ایسوس و انویدیا از سریعترین مانیتور گیمینگ 360 هرتزی جهان

 ایسوس و انویدیا با همکاری یکدیگر از اولین مانیتور گیمینگ با رفرش ریت 360 هرتز در جهان با نام ROG Swift 360 پرده برداشتند. این مانیتور برای بازی های e-sports تولید شده است. این مانیتور گیمینگ ۲۴/۵ اینچی با کیفیت 1080p و فناوری G-Sync انویدیا و نرخ نوسازی ۳۶۰ هرتز را ارائه می شود. ایسوس ادعا می‌کند این مانیتور گیمینگ اولین مانیتور ۳۶۰ هرتز با فناوری G-Sync در جهان است و برای بازی‌های رقابتی و ورزشی e-sports طراحی شده است.

این مانیتور از فناوری G-Sync بهره می برد و برای بازی های e-sports توسعه پیدا کرده است. در حال حاضر اکثر مانیتورهای گیمینگ 144 و یا 240 هرتزی هستند. برای استفاده از مانیتور با رفرش ریت 360 هرتز به کارت گرافیک قدرتمندی نیاز دارید. این نرخ بازسازی در برخی بازی ها مانند Overwatch و یا CS:GO مزیت خود را به نمایش می گذارد. همانطور که گفته شد، مانیتور ایسوس ROG Swift 360 از رزولوشن 1080p بهره می برد.

انویدیا مدعی شده افزایش رفرش ریت باعث ردیابی بهتر هدف در بازی ها و همچنین نمایش بهتر انیمیشن ها می شود. در بازی های رقابتی، رفرش ریت اهمیت بالایی دارد و با توجه به این موضوع، مانیتور ایسوس برای گیمرها یک گزینه مناسب محسوب می شود. ناگفته نماند مانیتور ROG Swift 360Hz ایسوس تا اواخر سال جاری میلادی روانه‌ی بازار نخواهد شد و ایسوس هنوز درباره‌ی تاریخ عرضه یا قیمت‌ دقیق آن صحبتی نکرده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا