صوتی و تصویری

مانیتور اولتراواید سامسونگ ادیسه Neo G9 معرفی شد

سامسونگ امروز از مانیتور اولتراواید جدیدش با نام ادیسه Neo G9 رونمایی کرده که قرار است با قیمت 2500 دلار روانه بازار شود. مانیتور جدید سامسونگ دارای پنل Mini LED بوده تا به کمک آن بتواند تصاویر را با درخشندگی و نوردهی خارق‌العاده 2000 نیت برای کاربران به نمایش بگذارد. فناوری Local Dimming نیز با ارائه قابلیت ارائه نوردهی‌های مجزا در نقاط مختلف تصویر، باعث بهبود نمایش محتوای HDR در نسل جدید مانیتور اودیسه G9 شده است.

همچنین این مانیتور 49 اینچی دارای رزولوشن 5120 در 1440 پیکسل، نرخ تازه سازی 240 هرتز و زمان پاسخگویی 1 میلی ثانیه بوده و شامل اتصالات دیسپلی پورت، HDMI و یک جفت پورت USB 3.0 می باشد. مهم‌ترین و بارزترین مزیت Odyssey Neo G9 نسبت به سال گذشته را باید تکنولوژی مینی LED دانست؛ این فناوری همان‌طور که در ابتدا اشاره کردیم قادر است تصاویر روشن را با دقت رنگ بیشتری به نمایش درآورد و نسبت به LEDهای سنتی کنتراست بهتری فراهم آورد.

سامسونگ ادعا می‌کند که مناطق local dimming در نسل جدید مانیتور اودیسه G9 در مقایسه با گذشته از 10 به 2048 رسیده است. مدل جدید همچنین از فناوری HDR 10 Plus پشتیبانی می‌کند. دیگر قابلیت قابل ذکر مدل امسال را باید یک ویژگی به نام CoreSync دانست که باعث می‌شود نورهای تعبیه شده در پشت نمایشگر با توجه به اتفاقات و صحنه‌های بازی تنظیم شوند. این موضوع قطعاً به گیمرهای حرفه‌ای برای دستیابی به تمرکز بیشتر و تجربه‌ای غنی‌تر کمک زیادی خواهد کرد. از دیگر خصوصیات این دستگاه می‌توان به تجهیز آن به تکنولوژی‌های AMD FreeSync Premium Pro، Nvidia G-Sync و نرخ بروزرسانی متغیر اشاره کرد.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا