گوناگون

معرفی کفی هوشمند Nurvv Run با ۳۲ حسگر مختلف

تاکنون کفی‌های کفش هوشمند مختلفی به بازار عرضه شده‌اند ولی شرکت Nurvv کفی کفشی تولید کرده که معتقد است به دونده در دویدن بهتر کمک می‌کند. این کفی های هوشمند که Nurvv Run نام دارند حاوی ۳۲ حسگر می شوند که با همراهی اپ موبایل و دنبال کننده های GPS راهنمایی های لازم را حین و بعد از دویدن در اختیار کاربر قرار می دهند.

به این ترتیب کاربر می‌تواند آمارهای استانداردی راجع به شیوه دویدن خود پیدا کند. از میان این استانداردها می‌توان به طول گام و سرعت کلی دونده اشاره کرد که به لطف بازخوردهای حسی و شنیداری انجام می‌شود. با این وجود کاربر همچنین می‌تواند پس از دویدن به اپلیکیشن مخصوص محصول نگاهی بیاندازد و کیفیت دویدن خود را دریابد. مثلا چه بخش‌هایی از کف پای وی بیشتر با زمین تماس داشته است.

به این ترتیب کاربر می‌تواند با ایجاد تغییر در تکنیک دویدن خود به روش بهتری دست پیدا کند. پیش سفارش برای کفی های هوشمند Nurvv در شش سایز مختلف با قیمت ۳۰۰ دلاری از همین امروز شروع می شود و صادرات این کفی ها نیز از بیستم ژانویه آغاز می گردد. شرکت سازنده علاوه بر طراحی اپ ویژه اندروید و iOS نسخه ای از آن را هم برای اپل واچ و محصولات گارمین توسعه داده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا