گوناگون

گوگل اولین فروشگاه دائمی خود را در شهر نیویورک افتتاح کرد

گوگل ماه گذشته برنامه های خود را برای افتتاح اولین فروشگاه دائمی خود در شهر نیویورک اعلام کرد و امروز گوگل در پست وبلاگی از فروشگاه خود رونمایی کرد. فروشگاه در روز چهارشنبه 17 ژوئن درهای خود را به روی عموم باز خواهد کرد. در انتظار افتتاح فروشگاه جدید خود، گوگل نگاهی به داخل فروشگاه، چیدمان و فضاهای آن ارائه می دهد.

گوگل با انتشار پستی در وبلاگ خود، توضیح داد که متریال فروشگاه، مبلمان و وسایل فروشگاه با توجه به پایداری در نظر گرفته شده است. هدف گوگل برای کسانی که به فروشگاه وارد می شوند “یافتن فضایی پر از نور است که مرکز آن تجربه مفید بودن محصولات ما باشد.” یک ساختار شیشه ای 17 فوت در نزدیکی ورودی فروشگاه یافت می شود که مشتری می تواند با آنچه گوگل “فضای تخیل” خود نامیده، تعامل داشته باشد. اولین تجربه ساخته شده در اینجا مبتنی بر Google Translate است که به طور همزمان گفته های شما را به 24 زبان ترجمه می کند.

مناطق دیگر این فروشگاه برای آزمایش تجربیات گوگل در فضاهایی بوده که احساس می شود گرم و راحت هستند مثل اینکه در خانه باشید. فروشگاه دارای مناطق عملیاتی تعاملی خواهد بود که مشتریان می توانند جدیدترین گوشی های پیکسل، دستگاه های پیکسل بوک و همچنین محصولات Nest Home و Fitbit را بررسی کنند. یک فضای اختصاصی برای کارگاه ها و رویدادها، و همچنین “جعبه های شن” وجود دارد که در آن افراد می توانند خود را غرق کنند و تجربیات گوگل را آزمایش کنند.

یک Nest Sandbox در یک اتاق نشیمن شبیه سازی شده، یک Stadia Sandbox وجود دارد که می توانید بازی های Stadia را در آن اجرا کنید و یک Sandbox Pixel که می توانید با دوربین های پیکسل بازی کنید. جدا از تجربیات، مشتریان می توانند برای تعمیرات پیکسل در محل وارد شوند. فروشگاه در سطح خیابان ساختمان اداری گوگل در چلسی واقع خواهد شد.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا