موبایل و تبلت

وان‌پلاس از گوشی مفهومی کانسپت وان با دوربین محوشونده رونمایی کرد

شرکت چینی وان‌پلاس با یک گوشی مفهومی جذاب به CES 2020 آمده است. این گوشی که با همکاری مک‌لارن تولید شده دارای دوربین‌هایی ناپدیدشونده و طراحی متفاوت است.وان پلاس کانسپت وان در مقایسه با محصولات گذشته این برند طراحی متفاوتی دارد و یک گوشی لوکس محسوب می شود.

پنل پشتی آن دارای جنس چرم بوده و در مرکز آن شاهد یک نوار شیشه ای هستیم. رنگ چرم پنل پشتی نارنجی بوده که البته مک لارن آن را Papaya نامگذاری کرده است. این چرم کیفیت بسیار بالایی دارد. این گوشی هوشمند از شیشه الکتروکرومیک بهره می برد که توسط آن، سنسورهای دوربین اصلی مخفی شده اند. بد نیست بدانید از این شیشه برای ساخت سقف سوپراسپرت مک لارن 720S نیز استفاده شده است. این شیشه در مدت زمان 0.7 از تیره به شفاف تغییر حالت می دهد. در حقیقت با باز کردن اپلیکیشن دوربین، شیشه شفاف شده و امکان عکس‌برداری فراهم می شود.

علاوه بر این شیشه تیره استفاده شده می‌تواند در حالت نیمه شفاف نیز قرار بگیرد و نقش یک فیلتر ND عکاسی را بازی کند. برای این‌کار باید در اپلیکیشن دوربین وارد بخش Pro شده و سپس دکمه ND8 را فشار دهید. این ویژگی به‌خصوص برای فیلم‌برداری در محیط‌های بسیار روشن کاربردی خواهد بود. از نظر سایر مشخصات فنی به نظر می‌رسد با یک وان‌پلاس 7T پرو مواجه هستیم. اما از آن‌جا که کانسپت وان یک گوشی مفهومی است این مشخصات اهمیت چندانی هم ندارند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا