گجت و پوشیدنی

معرفی جاروی رباتیک Narwal T10 که قادر به تمیزکردن خودش است

جاروبرقی‌های رباتیک سالهاست که به بازار آمده‌اند اما گفته می‌شود که تنها یکی از آنها توانایی تمیز کردن خود را دارد. این جاروبرقی رباتیک موسوم به Narwal T10 که در نمایشگاه فناوری CES 2020 به نمایش درآمده، مخزنی از آب تمیز را درون خود دارد؛ در نتیجه می‌تواند هم زمین را جارو کند و هم به تمیز کردن خود بپردازد.

ناروال برخلاف جاروبرقی‌های دیگر موجود در بازار، در یک ساختار جعبه مانند قرار می‌گیرد که دو مخزن درون آن قرار دارد. یکی از مخازن، برای آب تمیز و دیگری برای آب کثیف است. ناروال، زمین را با آب تمیز پاک می‌کند و سپس، به جمع کردن آلودگی از روی زمین می‌پردازد. این جارو با کمک منبع آب تمیز، سطح مورد نظر را تی می‌زند و بلافاصله آب آلوده را به داخل منبع مخصوص آن مکیده و انتقال می‌دهد. شرکت Narwal درباره‌ T10 به CNET گفت که این جارو بدون هیچ‌گونه دخالت دست مأموریت‌ خود را انجام می‌دهد. این جارو همچنین قابلیت کنترل با استفاده از اپلیکیشن را هم دارد.

کاربر می‌تواند برای مسیریابی بهتر جارو، نقشه‌ی بخش‌های مورد نظر خود را از طریق این ا‍پلیشکیشن به جارو منتقل کند. جاروبرقی رباتیک ناروال تی10، با قیمت 550 دلار تا دو ماه دیگر در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا