گجت و پوشیدنی

رونمایی هواوی از هدفون فری بادز استودیو با قابلیت ANC

هواوی از جدیدترین هدفون بیسیم خود با نام فری بادز استودیو (FreeBuds Stadio) با قیمت حذف نویز فعال رونمایی کرد. از نظر سخت‌افزاری نیز این هدفون از درایورهای دینامیکی 40 میلی‌متری بهره می‌برد و به چیپست انحصاری Kirin A1 هواوی مجهز است که پیش از این نیز در ایربادهای FreeBuds Pro حضور داشت. با وجود اینکه ایربادهای فری‌بادز پرو از نظر حذف نویز یا همان قابلیت ANC عملکرد خوبی از خود نشان دادند، انتظار می‌رود این هدفون نیز مشابه FreeBuds Pro و حتی بهتر از آن عمل کند.

طبق گفته‌های هواوی فناوری ANC هدفون FreeBuds Studio قادر است تا 40 دسی‌بل از نویز محیط را کاهش دهد. هدفون فری‌بادز استودیو به دو باتری 410 میلی‌آمپرساعتی مجهز بوده و کاربر می‌تواند با یک بار شارژ کامل تا 24 ساعت به پخش موسیقی بپردازد. البته هواوی در مورد اینکه باتری هدفون جدید با فعال بودن قابلیت ANC تا چه مدت دوام می‌آورد، حرفی نزده است.

FreeBuds Studio از یک پورت USB Type-C برای شارژ استفاده می‌کند و نکته‌ خوشحال‌کننده اینجاست که باتری این هدفون با فقط 10 دقیقه شارژ تا 8 ساعت کارایی خواهد داشت. البته شارژ کامل این هدفون حدود 70 دقیقه زمان می‌برد. از نظر اتصال نیز هدفون جدید هواوی به نسخه‌ی جدید Bluetooth 5.2 مجهز بوده و در شرایط عادی می‌توان انتظار یک اتصال پایدار و بدون اختلال را از آن داشت. هدفون FreeBuds Studio به قیمت 299 یورو و در دو رنگ طلایی (Blush Gold) و سیاه (Graphite Black) عرضه می‌شود.

منبع
androidauthority
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا