بر اساس جدیدترین اطلاعات منتشر شده، بلک شارک 3 به 16 گیگابایت رم مجهز می شود. در صورت صحت این اطلاعات، محصول آینده شیائومی اولین گوشی جهان با این میزان رم خواهد بود. به تازگی یک گوشی هوشمند از سری بلک شارک شیائومی با شماره مدل SHARK KLE-AO توانسته است مجوز مراجعه چینی را دریافت کند. گفته می‌شود این محصول همان گوشی بلک شارک 3 خواهد بود.

در این گواهینامه اطلاعات زیادی منتشر نشده است، با این حال می‌دانیم از شبکه 5G پشتیبانی خواهد کرد. این گوشی هوشمند علاوه بر تجهیز شدن به فناوری 5G احتمالا از یک رم 16 گیگابایتی استفاده خواهد کرد که رقم چشم‌گیری محسوب می‌شود. اگر این موضوع صحت داشته باشد احتمالا گوشی بلک شارک 3 اولین گوشی هوشمند دنیا خواهد بود که از این مقدار رم استفاده می‌کند. بلک شارک 3 جانشین بلک شارک 2 پرو خواهد بود که در مرداد ماه سال جاری معرفی شد.

در گذشته شاهد افشای ظرفیت باتری این گوشی هوشمند بودیم. به نظر می رسد شیائومی برای تامین انرژی گوشی گیمینگ آینده خود از یک باتری 4700 میلی آمپر ساعتی استفاده می کند. انتظار می رود بلک شارک 3 مانند اکثر پرچمداران اندرویدی سال 2020، برای تامین قدرت خود به چیپست اسنپدراگون 865 مجهز شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *