لپ تاپ

رونمایی ایسر از لپ‌تاپ های ویندوزی و کروم بوک برای مصارف آموزشی

شرکت ایسر به تازگی در رویداد BETT 2020 شهر لندن، از جدیدترین محصولات خود شامل لپ تاپ های ویندوزی و یک کروم بوک برای مصارف آموزشی رونمایی کرده است. این مجموعه شامل دو لپ تاپ مجهز به ویندوز 10 شامل TravelMate B3 و لپ تاپ تبدیل شونده TravelMate Spin B3  است. به غیر از فرم فاکتور، هر دو لپ تاپ جدید دارای مشخصات یکسانی هستند. هر دو لپ تاپ دارای پردازنده های پنتیوم یا سلرون اینتل، نمایشگر 11.6 اینچی با وضوح اچ دی هستند. مدل Spin B3 که یک لپ تاپ تبدیل شونده است، یک نمایشگر لمسی داشته که از قلم Wacom AES پشتیبانی می کند.

به گفته ایسر، این لپ تاپ از استاندارد نظامی MIL-STD-810G برخوردار هستند و در برابر ضربه و سقوط دوام می آورد. هر دو لپ تاپ TravelMate B3 و TravelMate Spin B3 از ماه آوریل با برچسب قیمتی 239 دلار و 329 دلار در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

علاوه بر این، ایسر همچنین از کروم بوک C871 نیز رونمایی کرده که کاربران می توانند این کروم بوک را با پردازنده نسل دهم Core i3-10110U اینتل و یا Pentium Gold 6405U پیکربندی کنند. این کروم بوک جدید دارای صفحه نمایش 12.5 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نسبت ابعاد 3 به 2 است.

جمیز لین مدیرکل تجاری محصولات آی تی، لپ تاپ در رابطه با این موضوع اشاره کرد: ما تمام جوانب برای طراحی این کروم بوک در کاربردهای آموزشی در نظر گرفتیم. علاوه بر استانداردهای مقاومت، ما چندین قابلیت جدید نظیر کیبورد دانش آموزی، فناوری های جدید پردازشی و وای فای را فراهم کردیم تا به معلمان و دانش آموزان ابزاری قدرتمند در جهت تقویت یادگیری ارائه دهیم.

به گفته ایسر، این کروم بوک حتی از استاندارد MIL-STD-810G مقاوم تر است، دلیل این امر استفاده از لولای تقویت شده برای طراحی کروم بوک است که دانش آموزان بتوانند هنگام استفاده از نمایشگر به آن آسیب نرسانند. گفتنی است که کروم بوک C871 قرار است از ماه مارس در آمریکای شمالی با قیمت 329.99 دلار به فروش برسد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا