موبایل و تبلت

گوشی تاشوی اسکوبار فولد 2 رونمایی شد

سال گذشته میلادی برادر بزرگ‌ترین قاچاقچی مواد مخدر دنیا از گوشی تاشو Escobar Fold 1 رونمایی کرد. نسخه اول گوشی تاشو اسکوبار شباهت بسیار زیادی به Escobar Fold داشت؛ حال نسخه دوم اسکوبار فولد با طراحی مشابه گلکسی فولد سامسونگ معرفی شده است اما خبری از برچسب قیمت 2000 دلاری نیست و این گوشی با قیمت پایه 399 دلار به بازار عرضه خواهد شد.

ابعاد نمایشگر در حالت عادی برابر با 4.6 اینچ و هنگامی که گوشی به حالت تبلت در می آید برابر با 7.3 اینچ است. جالب آنکه این ویژگی و مکانیزم تا شدن گوشی شباهت بسیاری به گلکسی فولد سامسونگ دارد. دوربین سه گانه در پنل پشتی به چشم می خورد که متشکل از یک سنسور واید 12 مگاپیکسلی، لنز تله فوتو 12 مگاپیکسلی و سنسور اولترا واید 16 مگاپیکسلی است. جالب آنکه این محصول از دوربین سلفی دوگانه با سنسورهای 8 و 10 مگاپیکسلی بهره می برد.

شرکت اسکوبار برای قدرت پردازشی این محصول از تراشه اسنپ دراگون 855 به همراه باتری 4380 میلی آمپر ساعتی استفاده کرده است. این پرچمدار تاشو به همراه اندروید 10 به بازار عرضه می‌شود. سنسور اثر انگشت Escobar Fold 2 در سمت راست بدنه دستگاه قرار گرفته است و برای شارژر و انتقال اطلاعات به درگاه Type-C مجهز شده است.

در حال حاضر این محصول برای سفارش موجود است، اما به گفته شرکت اسکوبار از گوشی تاشو Fold 2 تنها 200000 دستگاه تولید شده است. نسخه پایه این پرچمدار تاشو با حافظه داخلی 128 گیگابایت و حافظه رم 8 گیگابایت با قیمت 399 دلار به فروش خواهد رسید؛ همچنین نسخه دیگر این پرچمدار با حافظه داخلی 512 گیگابایت و حافظه رم 12 گیگابایت 549 دلار قیمت گذاری شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا