موبایل و تبلت

انتوتو لیست بهترین گوشی های هوشمند ماه ژانویه 2020 را اعلام کرد

بنچمارک انتوتو امروز فهرست 10 گوشی هوشمند میان رده و پرچمدار برتر ماه ژانویه 2020 را منتشر کرده است. لیست ماه ژانویه بسیار شبیه به ماه دسامبر سال قبل بوده ولی با این حال سه گوشی ویوو در صدر لیست قرار گرفته و پس از آن گوشی های جدید وان پلاس و ایسوس راگ فون 2 قرار دارند.

در حالیکه این بنچمارک به رشد چشمگیر سخت افزار خوب گوشی های هوشمند نظیر حافظه UFS 3.0 و سیستم فایل F2FS اذغان کرده، بسیاری از نرم افزارهای تقویت کننده وجود دارد که باعث افزایش عملکرد و کارایی آنها شده است. به طوریکه دو گوشی سری iQOO ویوو در جایگاه اول و دوم را در لیست کسب کردند. در ادامه می توانید فهرست 10 گوشی برتر پرچمدار ماه ژانویه را مشاهده خواهید کرد.

در فهرست بعدی، 10 گوشی برتر میان رده ماه ژانویه به نمایش گذاشته شده که اوپو Reno3 و ویوو X30 پرو توانستند جایگاه اول و دوم را کسب کنند. دلیل این صدرنشینی عملکرد خوب پردازنده مدیاتک Dimensity 1000L در رینو 3 و اسنپدراگون 765G در ایکس 30 پرو می باشد. انتوتو همچنین اشاره کرده که این فهرست یک مقایسه خام از علمکرد گوشی بوده و هیچ مسئولیتی در بخش دوربین، طراحی، ظرفیت باتری یا قابلیت شارژ سریع نخواهد داشت.

پیش بینی می شود که امسال گوشی های هوشمند جدید با پردازنده جدید کوالکام اسنپدراگون 865 توسط های شرکت های مختلف نظیر سامسونگ، وان پلاس، نوکیا و موارد دیگر معرفی شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا