اپلیکیشن Messenger Kids نسخه ای پیام رسان مسنجر است که به کودکان اجازه می دهد تا با روشی مطمئن و کنترل شده، با دوستان و خانواده در ارتباط باشد. اکنون فیسبوک یک بروزرسانی بزرگ با امکانان و ویژگی های جدید مخصوص والدین برای مدیریت بهتر فرزندانشان ارائه کرده است.

به عنوان مثال، والدین توانایی مشاهده کاربران چت کننده با فرزندانشان در مسنجر را دارد. همچنین می توانند لیست مخاطبین فرزندانشان را مسدود کرده و یا حتی از را دور آنها را حساب کاربری خارج کنند. در ادامه لیست کامل ویژگی های جدید به شرح زیر است.

  • مخاطبین اخیر و تاریخچه چت ها: ببینید کودک شما با چه کسی گفتگو می کند، چه کسی در حال تماس ویدیوی است یا پیام ارسال کرده و چه میزان در 30 روز اخیر مکالمه اتفاق افتاده است.
  • تاریخچه مخاطبین گزارش یا مسدود شده: در این بخش به فهرست از گزارش ها و مسدودهای کاربران دسترسی خواهید داشت.
  • خروج از راه دستگاه: در این بخش، امکان مشاهده دستگاه هایی که فرزندان به اپلیکیشن متصل بوده را فراهم می کند و از طریق آن می توانید از راه دور از حساب کاربری خارج شوید.
  • دانلود اطلاعات کودکان: در این بخش والدین می توانند یک لیست از اطلاعات کامل Messenger Kids کودکان، مشابه دانلود اطلاعات شخصی در برنامه مسنجر را کپی کنند. این اطلاعات می تواند شامل مخاطبین، پیام ها، تصاویر و ویدیوهایی است که ارسال و دریافت کرده است.
  • بچه ها اکنون می توانند مخاطب مسدود شده را از حالت مسدود خارج کنند.

نسخه جدید اپلیکیشن Messemger Kids هم اکنون روی گوگل پلی استور و اپل استور قرار گرفته است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *