نرم افزار و اینترنت

سامسونگ Tizen OS به پلتفرم پیشرو تلویزیون هوشمند در جهان تبدیل می شود

تقاضا برای تلویزیون های هوشمند از چند سال گذشته در حال افزایش است. در حالی که شرکت های بیشتری وارد این گروه می شوند، سامسونگ موفق شده تا موقعیت قوی خود را در بازار حفظ کند. اکثر تلویزیون های هوشمند عرضه شده در بازار توسط Android TV با رابط کاربری شخصی خود شرکت تولید می شوند، یا از نرم افزارهایی مانند Roku یا Fire TV آمازون استفاده می کنند. اما سامسونگ از سیستم عامل تایزن خود استفاده می کند که مبتنی بر لینوکس است.

اکنون ، به لطف فروش گسترده تلویزیون های سامسونگ، سیستم عامل تایزن به عنوان بزرگترین پلتفرم پخش استریم تلویزیون در جهان قرار گرفته است. این بیشتر به دلیل فروش تلویزیون این شرکت در سه ماهه سوم سال جاری است. طبق گزارش استراتژی آنالیز، سیستم عامل تایزن 12.5 درصد از دستگاه های تلویزیونی متصل را به خود اختصاص داده است، و این از سیستم عامل های دیگر مانند WebOS از ال جی، سونی پلی استیشن، Roku TV OS، آمازون Fire TV OS و Android TV گوگل است.

همچنین نشان داد که سامسونگ در سه ماهه سوم 2020 موفق به فروش 11.8 میلیون تلویزیون هوشمند در سرتاسر جهان شده، که نشان دهنده بهترین سه ماهه سامسونگ تاکنون است و هیچ تولید کننده دیگری به این سطح نرسیده است. این اعداد نشان می دهد که سیستم عامل تایزن سامسونگ برای تلویزیون های هوشمند اکنون در بیش از 155 میلیون واحد مورد استفاده قرار گرفته که در مقایسه با سال گذشته 23 درصد افزایش نشان می دهد.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا