موبایل و تبلت

هواوی میت 20 ایکس، در بررسی‌های DxOMark، جایگاه بیستم را کسب کرد

حدود یک سال پیش بود که هواوی میت 20 ایکس با قلم استایلوس M Pen وارد بازار جهانی شد. حال امروز کارشناسان DxOMark به بررسی عملکرد دوربین اصلی این گوشی پرداختند.

دوربین میت 20 ایکس، از نظر مشخصات تفاوتی با میت 20 پرو ندارد. دوربین اصلی سه گانه این گوشی متشکل از یک سنسور 40 مگاپکیسلی 1/1.7 اینچی Quad-bayer با دیافراگم f/1.8، سنسور تله 8 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4، زوم 3 برابری و قابلیت OIS و همچنین حسگر 20 مگاپیکسلی اولتراواید با دیافراگم f2.2 می باشد.

هواوی میت ۲۰ ایکس در تست های DxO امتیاز کلی 111 را دریافت می کند. به طور کلی این گوشی در بخش عکاس توانسته امتیاز 118 و فیلم برداری امتیاز 97 را کسب کند. این امتیاز از هواوی میت 20 پرو کمی کمتر است. به طورکلی، هواوی میت 20 ایکس در تمامی شرایط روشنایی به طور دقیق عمل کرده و دامنه داینامیکی تصویر خوبی داشته است. همچنین رندر رنگی به اشباع خوبی همراه بوده و فوکوس خودکار آن در شرایط روشنایی دقیق عمل کرده است.

در شرایط نوری کم، DxO براساس عملکردهای مختلف، به نظر می رسد که حالت خودکار فلش سازگاری خوبی نداشته است. با این حال، هنگام فلش زدن، روشنایی با جزئیات خوب انجام می دهد. در بخش فیلم برداری، فوکوس خودکار، عملکرد رنگ ها، تثبیت عالی و کنترلی شده را از خود نشان داده است. برای مشاهده بررسی کامل عملکرد دوربین هواوی میت 20 ایکس به صفحه سایت DxOMark مراجعه کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا