موبایل و تبلت

تماشا کنید: نگاه نزدیک به قابلیت‌های گوشی ویوو APEX 2019

همانطور که می دانید، شرکت ویوو از گوشی بدون دکمه و بدنه یکپارچه تحت عنوان APEX 2019 رونمایی کرد که اکنون در این ویدئو می‌توانید به قابلیت‌های کلیدی آن نگاهی بیندازید.

هیچ دکمه‌ای روی این گوشی نخواهید دید بنابراین صفحه نمایش آن از قابلیت همیشه روشن یا همان Always-On Display استفاده می‌کند تا به شما یادآور شود کلیدهای تنظیم صدا و پاور در کجا قرار گرفته است. تنها دکمه پاور آن است که برآمدگی کوچکی دارد تا بدون نگاه کردن به آن متوجه شوید که البته آن را نمی‌توانید یک دکمه به حساب بیاورید.

همچنین یکی از قابلیت های این گوشی حسگر اثر انگشت تمام صفحه است که تقربیا می توان از تمام نمایشگر آن به عنوان حسگر انگشت استفاده کرد. گوشی بدون دکمه ویوو اپکس 2019 دارای پردازنده اسنپ‌دراگون 855، 12 گیگابایت حافظه رم و البته 512 گیگابایت حافظه داخلی است.

کابل شارژ یا انتقال محتوای آن روی بخش مغناطیسی واقع در پشت ویوو اپکس 2019 قرار می‌گیرد که به نظر می‌رسد عملکرد نسبتا سریعی هم دارد. باید در نظر داشته باشید که نمی توانید از شارژ دستگاه های دیگر استفاده کنید و حتما باید شارژر خود گوشی را به همراه داشته باشید. در ادامه شما را به تماشای نگاه نزدیک به قابلیت های این گوشی دعوت می کنیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا