گوناگون

فورد از ژاکت هوشمند دوچرخه سواران با قابلیت نمایش ایموجی رونمایی کرد

درحالیکه تعداد تلفات تصادفات رانندگی در آمریکا در حال کاهش است، ولی در سال 2018 تعداد بیشتری از تلفات تصادفات مربوط به دوچرخه سواران و عابران پیاده اختصاص یافته است. در همین حال، گزارش های اخیر شورای ایمنی حمل و نقل اروپا مشخص کرده که بین 1950 و 1950 دوچرخه سوار در جاده های اتحادیه اروپا جان باختند.

در همین راستا، شرکت فورد نمونه اولیه از یک بادگیر مخصوص دوچرخه سواران تولید کرده که ایموجی و علائم مختلفی پشت آن ظاهر می شود و به فرد کمک می کند حالت روحی خود را رانندگان به اشتراک بگذارد. این بادگیر با همکاری شرکت «دیزاین ورک» تولید شده است. در این بادگیر از پنل LED قابل برنامه ریزی استفاده شده است. این بادگیر نه تنها می تواند علائم مختلف را برای نشان دادن حالات روحی فرد نمایش دهد، بلکه می تواند درباره خطرات هشدار دهد و همچنین به رانندگان نشان دهد دوچرخه سوار قصد دارد به چپ یا راست بپیچد.

نمایشگر این بادگیر  دارای یک کنترل از راه دور است . این کنترل طوری طراحی شده که به دسته دوچرخه متصل می شود. به گفته فورد این دستگاه به دوچرخه سوار اجازه می دهد محتوایی که پشت بادگیر نمایش داده می شود را کنترل کند و همزمان دست هایش را روی دسته دوچرخه نگه دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا