موبایل و تبلت

تماشا کنید: نگاه نزدیک به پرچمداران گلکسی اس 20 سامسونگ

سری گلکسی اس 20، جدیدترین پرچمداران سامسونگ است که روز گذشته در سه نسخه گلکسی اس 20، اس 20 پلاس و اس 20 اولترا با امکانات و قابلیت های حرفه ای رونمایی شدند.

از نظر دوربین، مدل اولترا اختلاف فاحشی با دو مدل دیگر دارد. سامسونگ گلکسی اس 20 اولترا، با در نظر گرفتن وعده سازنده و از طرفی توجه به ویژگی‌های آن، عکاسی با موبایل را وارد مرحله تازه‌ای خواهد کرد. به عنوان نمونه غول کره‌ای مدعی است با استفاده از این گوشی، فیلم برداری کاملا حرفه‌ای با موبایل امکان‌پذیر شده است. از طرفی دوربین سامسونگ گلکسی اس 20 اولترا دارای سنسور 108 مگاپیسلی است و عکس‌هایی با رزولوشنی باورنکردنی به ثبت می‌رساند. از قابلیت زوم هیبریدی و بدون کاهش کیفیت تا 10 برابر نباید غافل شد.

برای سامسونگ گلکسی اس 20 و گلکسی اس 20 پلاس، یک نسخه عادی (با پشتیبانی از 4G) و یک نسخه با پشتیبانی از نسل پنجم شبکه موبایل عرضه می‌شود، اما از نظر اتصال موبایل، برای گلکسی اس 20 اولترا فقط یک مدل 5G وجود دارد. به همین دلیل نام کامل این گوشی را باید سامسونگ گلکسی اس 20 اولترا 5G دانست. در ادامه شما را به تماشای نگاه نزدیک به این سه گوشی هوشمند جدید دعوت می کنیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا