لاجیتک به تازگی از وبکم جدید میان رده تحت عنوان StreamCam رونمایی کرده که مخصوص استریمرهایی تازه کاری بوده که آمادگی استفاده از دوربین های حرفه ای را ندارند. وبکم StreamCam قادر به فیلم برداری 1080p و نرخ 60 فریم بر ثانیه است. نرم افزار مخصوص لاجیتک Capture به کاربران امکان می دهد تا ویدیوهای عمودی HD مخصوص برای پلتفرم هایی نظیر اسنپ چت، استوری فیس بوک ضبط کنند. همچنین کاربران برای ضبط ویدیو به قابلیت های نظیر تثبیت کننده تصویر، فوکوس خودکار، فریم هوشمند با قابلیت های هوش مصنوعی دسترسی داشته باشند.

جالب است بدانید که امکان ضبط ویدیو تنها برای دستگاه های ویندوزی مقدور بوده، ولی لاجیتک اشاره کرده بروزرسانی جدید، باعث سازگاری با دستگاه های مبتنی بر سیستم عامل مک هم شده است. برای دریافت بروزرسانی جدید نرم افزار، کافیست آن را از سایت لاجیتک دانلود کنید. در صورت نصب این اپلیکیشن روی دستگاه خود با حالت تاریک، افکت های صحنه بروزشده و پوشش های متنی زنده دسترسی خواهید داشت.

با این وجود از آنجا که نسخه Mac نرم افزار Capture لاجیتک در حالت بتا بوده، ممکن است در هنگام استفاده با اشکالات و باگ های موجود در آن، مواجه شوید. وبکم StreamCam هم اکنون با قیمت 170 دلار از طریق سایت لاجیتک در دسترس مشتریان قرار گرفته است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *