امروز Nothing دومین محصول صوتی خود را به نام هدفون بیسیم Ear (استیک) معرفی کرد. محصول طراحی نیمه در گوش (یعنی بدون سر سیلیکونی)، درایورهای 12.6 میلی متری و تا 29 ساعت عمر باتری را با قاب شارژ به ارمغان می آورند. طراحی بدنه استوانه‌ای آن از خطوط رژ لب الهام گرفته شده و باز هم شفاف است تا هدفون ها را در صورت عدم استفاده به نمایش بگذارد.

هیچ حذف کننده نویز فعال (ANC) در هدفون ها وجود ندارد، اگرچه شما از فناوری صدای شفاف استفاده می کنید که از 3 میکروفون روی هر هدفون برای تماس های ضد باد و ازدحام بهره مند است. هدفون ها دارای کنترل های لمسی برای پخش، مکث، پرش، کمک صوتی و کنترل صدا هستند. همچنین محصول Nothing قابلیت Bass Lock را که به صورت پویا باس را با محیط اطراف شما تنظیم می کند، به همراه ندارد. هدفون های جدید IP54 در برابر آب و گرد و غبار مقاوم هستند و با یک بار شارژ تا 7 ساعت پخش می شوند که با قاب شارژ تا 29 ساعت افزایش می یابد. آنها Fast Pair با دستگاه های اندروید سازگار هستند. Nothing ادعا کرده که این هدفون‌ها به لطف طراحی ارگونومیک آن‌ها می‌توانند در تمام روز استفاده شوند.

چندین ویژگی خاص در هنگام جفت شدن با Nothing Phone (1) از جمله کنترل های حرکتی قابل تنظیم، تنظیمات EQ و عملکرد Find My Earbuds وجود دارد که همگی از طریق تغییر تنظیمات سریع Phone (1) قابل دسترسی هستند. سایر دستگاه های اندروید و iOS برای دسترسی به ویژگی های ذکر شده باید برنامه Nothing X را دانلود کنند. قیمت Nothing Ear (استیک) 99 دلار / 119 یورو / 99 پوند تعیین شده است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *