سامسونگ اعلام کرده که کاربرانی که قصد فیلم برداری 8K با دوربین گلکسی اس 20 اولترا را دارند، در هر دقیقه 600 مگابایت فضای ذخیره سازی را اشغال می کند. این بدان معناست که اگر می خواهید ویدیو با بالاترین کیفیت ضبط کنید، ممکن است در ذخیره سازی با مشکل مواجه شوید.

مقدار فضای ذخیره سازی مورد نیاز گلکسی اس 20 اولترا تنها محدودیتی نیست که برای ضبط ویدیوهای 8K اعمال می شود. طبق گفته سم موبایل، حداکثر زمان ضبط ویدیو 5 دقیقه اعلام شده و تنها قادرید با سرعت 24 فریم بر ثانیه ویدیو ضبط کنید، بدون اینکه توانایی ضبط در نرخ فریم بالاتر مانند 60 فریم بر ثانیهیا حتی 30 فریم بر ثانیه را داشته باشید. این گوشی دارای حداکثر 512 گیگابایت حافظه داخلی است که با استفاده از کارت میکرو اس دی می توان تا یک ترابایت حافظه ذخیره سازی را ارتقا داد که در مجموع 1.5 ترابایت فضای ذخیره سازی ترکیبی را در اختیار کاربران قرار می دهد.

البته سامسونگ استدلال می کند که هنوز دلایل خوبی وجود دارد که بخواهیم افدام به ضبط فیلم با کیفیت 8K بکنیم. کیفیت بالا بدین معناست که شما می توانید تصاویر 33 مگاپیکسلی را به طور مستقیم از یک ویدیو بیرون بکشید، به این معنی که می توان عکس هایی قابل استفاده را از فیلم هایی که در ابتدا به عنوان فیلم ضبط شده اند، ایجاد کنید. با این وجود در حال حاضر، مکان های معدودی وجود دارد که قادر خواهید بود تا ویدیوهای 8K را با وضوح واقعی پخش کنید. چراکه هنوز تلویزیون های 8K به صورت محدود در حال گسترش است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *