موبایل و تبلت

اپل iOS 16.0.2 را برای رفع لرزش دوربین در آیفون های جدید و باگ کپی/پیست منتشر کرد.

کمتر از یک هفته از عرضه آیفون 14 توسط اپل می گذرد و کاربران از لرزش شدید دوربین هنگام باز کردن دوربین در برخی از اپلیکیشن های شخص ثالث خبر می دادند.

این مشکل اکنون حل شده، زیرا بروزرسانی iOS 16.0.2 اکنون زودتر از موعد برای آیفون ها عرضه می شود. لرزش دوربین ظاهراً ناشی از نسل دوم سیستم تعویض سنسور OIS در آیفون 14 پرو و دوربین اصلی 14 پرو مکس است.

برخی از کاربران گزارش داده اند که هنگام باز کردن یک برنامه غیر اپل که از دوربین استفاده می کند، صدای لرزش و خراش بلند از دوربین می آید و دوربین را برای این برنامه ها غیرقابل استفاده می کند. این روی واحد شخصی آیفون 14 پرو من تأثیری نداشت.

اصلاحات دیگری نیز با بروز رسانی صادر شد. شکایاتی در مورد درخواست کپی/پیست جدید همراه با iOS 16 وجود داشت. این درخواست از کاربران برای کپی و پیست محتوا بین برنامه‌ها اجازه می‌گرفت و فرکانس آن ظاهراً برخی از کاربران را آزار می‌دهد.

این بروزرسانی همچنین مشکلی را برطرف می‌کند که ظاهراً ورودی لمسی را برای برخی از کاربران با عدم پاسخگویی ورودی لمسی پس از تعویض صفحه نمایش که آیفون X، XR و آیفون 11 را تحت تأثیر قرار می‌داد، قطع می‌کرد. این به روز رسانی در حال حاضر برای همه آیفون های پشتیبانی شده منتشر می شود.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا