شرکت Valve، ناشر و استودیو سازنده سری بازی‌های Half-Life، امروز زمان انتشار نسخه بعدی و مورد انتظار از این عنوان از بازی‌ها را اعلام کرد. پیش از این انتظار می‌رفت که با توجه به گزارشات و شواهد موجود، انتشار این بازی به زمان دیگری موکول شود، اما Valve امروز اعلام کرد که این بازی بدون تاخیر و در زمان موعود به دست علاقه‌مندان خواهد رسید.

براساس اعلام شرکت بازی Half-Life: Alyx در تاریخ دوشنبه ۴ فروردین ۱۳۹۹ (۲۳ مارس ۲۰۲۰) برای پلتفرم‌های واقعیت مجازی یعنی ولو ایندکس (Valve Index)، آکیولس ریفت (Oculus Rift) و HTC Vive در دسترس قرار خواهد گرفت. همچنین در صورتی که به پیش خرید بازی علاقه‌مند هستید می‌توانید از همین حالا بازی را پیش خرید کنید و در این صورت قادر خواهید بود تا از تاریخ دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ ( ۲ مارس ۲۰۲۰) از هدایا و مزایای پیش خرید بازی Half-Life: Alyx بهره‌مند شوید.

والو یکی از این شرکت‌هاست که سال میلادی گذشته از بازی واقعیت مجازی خود و در واقه نسخه‌ای جدید از فرنچایز محبوب Half life تحت عنوان Half-Life: Alyx رونمایی کرد. داستان بازی میان دو نسخه‌ی اول و دوم روایت می‌شود. باز‌ی‌بازان کنترل شخصیتی به نام الکس وانس را به عهده دارند که عضوی از گروه مقاومت است و همراه با سایر اعضای این گروه با سازمانی به نام Citadel به مبارزه خواهند پرداخت.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *