موتورولا ریزر 2019 نخستین گوشی هوشمند تاشو شرکت موتورولا است که به تازگی وارد بازار شده است. اکنون کارشناسان iFixit با کالبدشکافی این گوشی هوشمند جدید میزان تعمیرپذیری آن را بررسی کردند.

پس از بررسی های انجام شده، به نظر می رسد که این گوشی برای علاقه مندان به تعمیر DIY هستند، گزینه خوبی نباشد. در حقیقت، گوشی‌ تاشوی از لحاظ تعمیرپذیری هیچوقت حرفی برای گفتن نداشته‌ و سایت iFixit از لحاظ تعمیرپذیری، از ۱۰ نمره به این گوشی 1 داده است و به‌خصوص اعلام کرده تعمیرکاران برای دسترسی به برخی از بخش‌های داخلی گوشی کار بسیار سختی در پیش دارند.

تنها جنبه مثبت آن هنگام تعمیر این است که شما تنها به یک درایور استاندارد T3 Torx نیاز دارید و همچنین نمایشگر اصلی به راحتی تعویض می شود. از سوی دیگر، قاب های بیرونی روی گوشی چسبانده شده و محکم بوده و برای تعویض باتری گوشی تقریبا باید تمامی اجزای گوشی را باز کنید.

همچنین پورت شارژ به طور مستقیم روی مادربرد گوشی لحیم شده است و در حالی که پیچیدگی کلی ساخت داخل و چندین مولتی کابل فلکس باعث ایجاد یک محیط تعمیر می شود که دوستانه نیست. برای بررسی کامل کالبدشکافی این گوشی کافیست که صفحه سایت iFixit مراجعه کنید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *