موبایل و تبلت

شارژ باتری گلکسی اس 20 اولترا با شارژر 45 واتی طی مدت 58 دقیقه

سامسونگ مدتی است که سرعت فناوری شارژ سریع خود را در گوشی های مختلف افزایش داده، به طوریکه که از 15 واتی گلکسی اس 10 گرفته تا 25 وات و 45 وات گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس است.

همانطور که می دانید، پرچمدار جدید سامسونگ یعنی گلکسی اس 20 اولترا با شارژر سریع 45 واتی معرفی شد، اما به نظر می رسید که قادر به استفاده بهتر از آن است.  براساس گزارش‌ها، باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی گلکسی اس ۲۰ اولترا، با شارژر ۴۵ واتی تنها در ۵۸ دقیقه به‌صورت کامل شارژ می‌شود. البته شارژری که سامسونگ در جعبه‌ گوشی هوشمند یادشده قرار داده، ۲۵ واتی است.

این ظرفیت از سرعت قابل توجه بوده، چراکه باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپرساعت گلکسی نوت 10 پلاس، با شارژر ۲۵ واتی اندکی بیشتر از یک ساعت و با شارژر ۴۵ واتی تنها چند دقیقه کمتر یک ساعت طول می‌کشد تا شارژ شود. باتری‌های گوشی‌های هوشمند هنگامی که خالی هستند می‌توانند با توان بالاتری شارژ شوند و برعکس هنگامی که پر هستند، سرعت شارژ شدنشان کاهش می‌یابد. ظاهرا گوشی هوشمند گلکسی اس ۲۰ اولترا درقیاس‌با گلکسی نوت 10 پلاس، مدت‌زمان بیشتری سرعت شارژ شدن بالاتر را حفظ می‌کند و با باتری به‌مراتب بزرگتر، زودتر از پرچم‌دار پیشین شارژ می‌شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا