سونی امروز علاوه بر پرچمدار جدید خود، اکسپریا 1 II، از گوشی اکسپریا 10 II یا Sony Xperia 10 II را نیز معرفی کرد. این گوشی هوشمند میان رده برای تامین قدرت خود از تراشه اسنپدراگون 665 استفاده می کند که توسط 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می شود.

روی پنل پشتی آن دوربین اصلی سه گانه به چشم می خورد. دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی در پنل پشتی، دارای فوکوس خودکار تشخیص فاز (PDAF) است. یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی با فاصله کانونی 16 میلی‌متر و یک دوربین تله‌فوتو با توانایی زوم 2 برابر نیز آن را همراهی می‌کنند. درون ناچ قطره‌ای صفحه نمایش هم یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی جای گرفته است.

در جلوی این دستگاه شاهد قرارگیری صفحه نمایش 6 اینچی OLED با نسبت تصویر 21:9 و رزولوشن فول اچ دی پلاس هستیم. ظرفیت باتری 3600 میلی‌آمپر ساعتی گوشی جدید نیز 25 درصد بیشتر از مدل سال قبل است. همچنین وجود نرم افزار Adaptive Charging اکسپریا، موجب تنظیم تغذیه باتری و افزایش عمر آن می‌شود. ناگفته نماند که با وجود باتری بزرگ‌تر، ضخامت سونی اکسپریا 10 مارک‌ 2 اندکی کاهش یافته است.

روی پنل جلویی و پشتی آن از شیشه گوریلا گلس 6 استفاده شده است. این گوشی هوشمند از بهار 2020 در اختیار خریداران قرار می گیرد، البته هنوز سونی قیمت آن را اعلام نکرده است. امکان سفارش آن در رنگ های سفید و مشکی وجود دارد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *