موبایل و تبلت

موتو G8 معرفی شد: نمایشگر اچ‌دی پلاس و دوربین سه گانه

موتورولا امروز عضو جدیدی خانواده گوشی های Moto G8 را رونمایی کرده که گوشی موتو G8 نام دارد. پس از عرضه نسخه های پلی، پلاس و پاور، حالا نسخه استاندارد این گوشی معرفی شده است.

موتو G8 دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی با رزولوشن +720p است و در حفره بالای نمایشگر سمت چپ نیز دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی با اندازه پیکسل های 1.12 میکرون قرار گرفته است. در پشت گوشی میزبان دوربین سه گانه اصلی هستیم که از سنسور جدید 16 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.7، سنسور اولتراواید 8 مگاپیکسلی با زاویه دید 119 درجه و سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی تشکیل شده است. علاوه بر سنسورها، یک ماژول چهارم داشته که سیستم لیزر AF است. دوربین اصلی این گوشی توانایی فیلم برداری 4K با نرخ 30 فریم بر ثانیه را دارد.

در بخش سخت افزار، موتو G8 به پردازنده کوالکام اسنپدراگون 665 (همانند G8 Plus) مجهز شده و در کنار تراشه 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می کند. این گوشی همچنین از دو سیم کارت و کارت میکرو اس دی نیز پشتیبانی می کند. وظیفه تامین انرژی دستگاه برعهده باتری 4000 میلی آمپر ساعتی بوده که تنها از شارژ 10 واتی پشتیبانی می کند.

از دیگر مشخصات این گوشی می توان به پورت USB-C، بلوتوث 5.0 و سیستم عامل اندروید 10 و سنسور اثر انگشت اشاره کرد. این گوشی قرار است با قیمت حدودی 280 دلار راهی بازار شود.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا