بعد از مدت ها، به نظر می رسد که موتورولا آماده بازگشت دوباره به تولید گوشی های هوشمند پرچمدار است و برای این منظور در حال کار روی ساخت گوشی هوشمند موتورولا اج پلاس است. در همین راستا به تازگی رندرهای مبتنی بر CAD از این گوشی در رسانه های منتشر شده است.

بنابراین می توانیم برای نخستین بار این گوشی جدید را از تمام زوایا مشاهده کنیم. اولین چیزی که در رندر جدید مشاهده می شود صفحه نمایش Waterfall یا آبشاری آن است که با لبه های منحنی زیادی همراه است. همچنین در تصویر یک سوراخ کوچک برای دوربین سلفی در سمت چپ بالای نمایشگر و یک حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر تعبیه شده است.

حلقه LED در اطراف لوگو Moto احتمالا به عنوان چراخ اعلان ها بکارگرفته می شود. اج پلاس دارای یک جک 3.5 میلی متری در بالا است، در حالیکه پورت USB-C و اسلات سیم کارت در پایین گوشی قرار گرفته است. براساس شایعات، این گوشی احتمالا دارای نمایشگر 6.67 اینچی با رزولوشن +FHD و نرخ رفرش 90 هرتزی، پردازنده اسنپدراگون 865 با پشتیبانی از شبکه 5G و حافظه رم 8 یا 12 گیگابایتی باشد.

از دیگر مشخصات احتمالی این گوشی می توان به سیستم عامل اندروید 10 و باتری 5170 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد. با توجه به لغو مراسم MWC 2020 بدلیل شیوع بیماری کرونا، موتورولا هنوز هیچ اظهارنظری در رابطه برگزاری رویداد معرفی این گوشی نکرده است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *