ساعاتی پس از معرفی سری گوشی های اوپو فاند ایکس 2، شرکت اوپو از نخستین ساعت هوشمند جدید موسوم به Oppo Watch رونمایی کرد. ساعت Oppo Watch، دارای ظاهری و مشخصات خاصی برای جلب توجه کسانی است که به دنبال دستگاهی با کیفیت برتر سیستم عامل Wear OS مچ دست خود هستند.

در ابتدا، اوپو واچ در دو نسخه 41 و 46 میلی متری با نمایشگرهای 1.6 و 1.9 اینچی عرضه می شود. نمایشگر هر دو مدل از نوع امولد منحنی با تراکم پیکسلی 326ppi و پشتیبانی از طیف 100 درصدی رنگ گاموت DCI-P3 است. این محفظه از یک آلومینیوم ساخته شده و دارای دو دکمه برای استفاده ناوبری در رابط کاربری است.

ساعت اوپو واچ طیف گسترده ای حرکات ورزشی، میزان خواب و ضربان قلب را ردیابی کرده و اما عملکرد الکتروکاردیوگرام (ECG) ارائه شده، بسیار رایج نیست. این ساعت همچنین در برابر آب 5ATM مقاوم است. به لحاظ سخت افزاری، این ساعت مجهز به پردازنده اسنپدراگون 2500 و Apollo 3 با 1 گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی است.

به لحاظ نرم افزاری نیز، اوپو واچ دارای رابط کاربری اختصاصی Color OS و سیستم عامل Wear OS گوگل است. در این ساعت خبری از اسلات سیم کارت نبوده، ولی امکان eSIM در آن اجازه می دهد تا از طریق گوشی هوشمند، تماس برقرار کنید. اوپو همچنین فناوری شارژ سریع  Watch VOOC را ارائه کرده که وعده شارژ 50 درصدی طی مدت 17 دقیقه را داده است. به گفته اوپو، این ساعت قادر است در حالت مصرف معمولی تا 40 ساعت و در حالت صرفه جویی تا 21 روز شارژ نگه دارد.

گفتنی است که مدل های 41 و 46 میلی متری به ترتیب از باتری 300 و 430 میلی آمپر ساعتی بهره می برند. قیمت اعلام شده برای نسخه 41 میلی متری برابر 1999 یوان (288دلار) و مدل 46 میلی متری نیز برابر 1499 یوان (215 دلار) خواهد بود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *