شرکت ZTE در سکوت خبری از ساعت هوشمند جدیدش با عنوان ZTE Watch Live رونمایی کرد. این ساعت هوشمند مقرون به صرفه ای است که برخی از ویژگی های جذاب مانند صفحه نمایش مربع شکل، باتری با طول عمر 21 روز، نظارت بر ضربان قلب در تمام روز، 12 حالت ورزشی و درجه بندی IP68 را ارائه می دهد. ساعت هوشمند ZTE Watch Live، صفحه نمایش 1.3 اینچی لمسی TFT با رزولوشن 240 در 240 پیکسل دارد. کاربران می توانند با استفاده از واچ فیس های مختلف ظاهر صفحه را شخصی سازی کنند. عمر باتری این ساعت با یک بار شارژ بین 14 تا 21 روز دوام دارد. همچنین از شارژ مغناطیسی نیز پشتیبانی می کند.

وقتی نوبت به تناسب اندام می رسد، ZTE Watch Live با پشتیبانی از نظارت 24 ساعته ضربان قلب، ردیاب اشباع اکسیژن خون و ردیابی خواب ارائه می شود. می تواند برای مانیتور 12 نوع فعالیت ورزشی مانند پیاده روی، دویدن، پرش، اسکی، شنا، دوچرخه سواری و موارد دیگر مورد استفاده قرار گیرد. هنگامی که از طریق بلوتوث 4.2 با تلفن هوشمند جفت شد، می توان از Watch Lite برای بررسی اعلان ها مانند تماس های ورودی، یادآوری ها، پیام ها و موارد دیگر در لحظه استفاده کرد. این برنامه از عملکردهای دیگر مانند پیش بینی وضع هوا، شاتر دوربین از راه دور، کنترل موسیقی، پیدا کردن تلفن من و یادآوری کم تحرک پشتیبانی می کند.

ابعاد این ساعت 40.6 در 34.6 در 10.8 میلیمتر و وزن آن تنها 35.7 گرم است. این دستگاه ضد رطوبت و ضد آب با درجه IP68 است. یک مچ بند مناسب پوست دارد که از ژل سیلیکا ساخته شده است. ZTE Watch Live دارای قیمت 229 یوان (35 دلار) در چین است. پیش فروش ساعت آغاز شده و ارسال آن از 3 دسامبر عرضه می شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *