گجت و پوشیدنی

رونمایی بیتس از ایرفون بی‌سیم Powerbeats Pro با تراشه اچ 1 اپل

شرکت بیتس (تحت مالکیت اپل) از جدیدترین ایرفون بیسیم خود موسوم به پاوربیتس پرو (Powerbeats Pro) پرده برداشت.  این ایرفون با کیفیت ۲۵۰ دلار قیمت دارد و از ماه می سال جاری روانه بازار سراسر دنیا خواهد شد.

این ایرفون ساختاری با طراحی کاملاً بی‌سیم دارد و برای استفاده اکشن و برای استفاده در هنگام ورزش نیز مناسب خواهد بود. در واقع اپل با اضافه کردن قلاب‌های الحاقی به طراحی این هدفون و همچنین استفاده از پوشش‌های سیلیوکونی در نوک هدفون تلاش کرده تا امنیت و استقرار گوشی روی گوش کاربر را افزایش دهد و از افتادن آن حین استفاده در فعالیت‌های روزمره و ورزشی جلوگیری کند.

ایرفون جدید بیتس ضد آب و عرق نیز هست و زمانی که از آن استفاده نمی‌کنید، می‌توانید دیوایس را داخل محفظه‌اش بگذارید که توانایی شارژ بی‌‌سیم را برایتان فراهم می‌کند. اما نکته قابل توجه در مورد این ایرفون، استفاده از آخرین نسخه چیپ H1 شرکت اپل است که در نسل دوم ایرپاد به کار رفته. چیپ H1 تضمین می‌کند که نسبت به چیپ قدیمی‌تر W1، ارتباط سریع‌تر و پایدارتری را در گوش دادن موسیقی با پاوربیتس پرو تجربه خواهید کرد.

علاوه بر آن قابلیت ترکیب شدن و استفاده از دستیار صوتی هوشمند Siri نیز در این هدفون موجود است و می‌تواند به صورت کامل با گوشی آیفون شما نیز یکپارچه شود. علاوه بر این اپل ساختاری را ایجاد کرده تا اگر شما محصولی غیر از آیفون‌ها دارید نیز مشکلی با یکپارچگی با هدفون نباشد و به این ترتیب باید بگوییم پاوربیتس پرو تنها برای علاقمندان به برند اپل نخواهد بود.

یکی از قابلیت‌های دیگر این هدفون که در ایرپادزهای اپل هم وجود دارد شناسایی قرار گرفتن داخل گوشی و اجرای موسیقی به صورت خودکار است. همچنین قابلیت تنظیم جداگانه حجم صدا برای هر هدفون نیز وجود دارد که طبیعتاً حالت تنظیم همزمان نیز برای این هدفون موجود خواهد بود. به ادعای بیتس، ایرفون جدید می‌تواند با هر بار شارژ 9 ساعت به طور مداوم به پخش موسیقی بپردازد و همراه با کیس شارژ این میزان به 24 ساعت می‌رسد.

خود کیس از طریق کانکتور لایتنینگ شارژ می‌شود، اما در صورت تمایل می‌توانید کابل لایتنینگ را هم به آن متصل کرده و از طریق تبدیل دیوایس اندرویدی خود را هم به این ایرفون متصل نمایید. ایرفون پاوربیتس پرو در چهار رنگ سفید عاجی، سبز، سرمه‌ای و مشکی روانه بازار خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا