شرکت لایکا به تازگی از دوربین مدیوم فرمت Leica S3 رونمایی کرده که دارای حسگر 64 مگاپیکسلی با توانایی فیلم برداری 4K است. این سنسور بزرگ امکان ضبط جزئیات بیشتر در صحنه های دارای کنتراست بالا را برای کاربر میسر می کند و از آنجا که ظرف ده سال گذشته حذف نویز بهبودی قابل توجه را در سنسور دوربین ها تجربه کرده است محدوده ISO این محصول نیز به 50000 افزایش یافته است.

بدلیل حجم بالای تصاویر، نرخ عکاسی سریع فراتر از 3 فریم بر ثانیه نمی رود. همچنین این دوربین توانایی ضبط ویدیو با کیفیت 4K و نرخ 24 فریم بر ثانیه را داشته و با جابه‌جایی به فول اچ‌دی، به سرعت فریم سریع تری برای اسلوموشن دسترسی خواهید داشت. پشتیبانی از تجهیزات اکسترنال برای ضبط محتوا و همچنین انواع میکروفن نیز برای این محصول فراهم شده است.

به لطف پشتیبانی از وای فای، اکنون این دوربین سازگاری کاملی با سیستم عامل های iPadOS، iOS و اندروید دارد. لایکا S3 همچنین با کمک اپلیکیشن شاتل یا پلاگین های دیگر قابلیت اتصال به کامپیوتر و اپ هایی نظیر Adobe Lightroom Classic را دارد.

لایکا S3 ضمن حفظ ظاهر دوربین های کلاسیک DSLR بهترین عملکرد را در عکاسی و فیلمبرداری از خود به نمایش میگذارد و بدنه آن برای استفاده در شرایط جوی مختلف کاملا مهر و موم شده است. اما برای علاقمندان به دوربین های DSLR هم امکاناتی نظیر منظره یاب اپتیکال در نظر گرفته شده و با هر بار شارژ میتوان تا هزار عکس را با این دوربین گرفت. دوربین جدید لایکا اس 3 قرار است با قیمت 19000 دلار در دسترس مشتریان قرار گیرد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *