فناوری

آتش سوزی کارخانه تولید تراشه سامسونگ در کره جنوبی

کارخانه تولید تراشه سامسونگ در کشور کره جنوبی، روز یکشنبه هجدهم اسفند ماه طعمه حریق شد. آتش در نهایت روز دوشنبه مهار شد. آتش گریبان یکی از بزرگترین کارخانه‌های غول کره‌ای را در ساعت 11:18 شب گرفت. خط تولید انواع تراشه‌های این شرکت در همین کارخانه واقع در جنوب شهر سئول قرار دارد. مهار آتش حدود دو ساعت و نیم زمان برد.

خوشبختانه آتش‌سوزی کارخانه سامسونگ با تلفات جانی همراه نبوده است و همچنین به محصولات کارخانه نیز آسیبی وارد نشده است. این آتش‌سوزی در تأسیسات فرآوری فاضلاب رخ داده که از خط تولید فاصله دارد. آتش‌نشانان نیز توانسته‌اند قبل از رسیدن آتش به خط تولید موفق به مهار آن شوند.

مقامات سامسونگ اعلام کرده‌اند که در حال همکاری با آتش‌نشانان برای یافتن علت آتش‌سوزی هستند. این حادثه در زمانی رخ داده است که نگرانی‌ها بابت گسترش بیماری کرونا در حال افزایش است. شرکت سامسونگ برای جلوگیری از گسترش بیماری کرونا تمهیدات سختی در نظر گرفته بود و از کارگران می‌خواست که به‌صورت هفتگی سوالاتی را در مورد شرایط جسمانی‌شان پاسخ دهند.

کارخانه شهر گومی محل ساخت بهترین گوشی‌های هوشمند سامسونگ بوده و از ماه‌ها قبل، همه خطوط تولید آن به ساخت چهار گوشی سامسونگ گلکسی اس 20، گلکسی اس 20 پلاس، گلکسی اس 20 اولترا و گلکسی زد فلیپ اختصاصی پیدا کرده است. بعد از تعطیلی کارخانه شهر گومی، تولید چهار گوشی رده بالای یاد شده به کارخانه‌های سامسونگ در کشور ویتنام سپرده شد.

منبع
zdnet
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا