براساس گزارشات، لنوو در حال آماده سازی برای نمایش محصولات جدید خود در نمایشگاه IFA امسال است. در همین راستا، این شرکت از کامپیوترهای یکپارچه IdeaCentre A540 رونمایی کرده که دارای سخت افزاری جدید و فضای کمتر می باشد. کامپیوتر IdeaCentre A540 در دو سایز 24 و 27 اینچی با نمایشگرهای لمسی نیز ارائه شده و لنوو از سری پردازنده‌های نسل نهم اینتل در سری Core i7 استفاده کرده است. مدل 27 اینچی از نمایشگر QHD بهره برده و مدل 24 اینچی با رزولوشن FHD عرضه می‌شود.

یکی از قابلیت های IdeaCentre A540، امکان شارژ بیسیم دستگاه ها بر روی پایه نمایشگر، در صورت خاموش بودن کامپیوتر است. انواع تجهیزات با قابلیت شارژ بدون سیم، در این قسمت به سادگی شارژ خواهند شد. این خانواده به سیستم صوتی Harman، از زیرشاخه‌های شرکت JBL مجهز هستند که صدایی با کیفیت اما قطعاً متوسط را در اختیار کاربران قرار خواهند داد. این سیستم صوتی از استانداردDolby Audio هم پشتیبانی خواهد کرد.

این کامپیوتر همچنین یک دوربین پاپ در بالای نمایشگر و یک دوربین IR برای تایید هویت از طریق ویندوز Hello دارد. در داخل دستگاه نیز پردازنده نسل نهمی اینتل Core i3، Core i5 و Core i7، کارت گرافیک AMD Radeon RX 540X و 560X، حداکثر 16 گیگابایت حافظه رم و یک ترابایت حافظه SSD در کنار 2 ترابایت هارد درایو قرار گرفته است. افزون بر این، نسخه 24 اینچی A540 دارای یک پورت USB 3.1 Gen 1 Type-A، دو پورت USB 3.1 Gen 2 Type-A، دو پورت USB 2.0 و HDMI است و نسخه 27 اینچی آن مشابه نسخه قبلی بوده، اما با این تفاوت که به جای USB 3.1 Gen 1 Type-A از پورت USB-C استفاده شده است. مدل‌های 24 اینچی IdeaCentre A540 با شروع قیمت 800 یورو، و مدل‌های 27 اینچی هم با شروع قیمت 1000 یورو در بازار خواهند بود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *