لپ تاپ

اپل از نسل جدید مک بوک ایر 2020 رونمایی کرد

اپل امروز از نسل جدید مک بوک ایر 2020 با کیبورد بهبودیافته، عملکرد بهتر و فضای ذخیره سازی رونمایی کرده است. در نسخه مک بوک ایر 2020 از صفحه کلید جدید مجیک که همانند مدل 16 اینچی مک بوک پرو استفاده شده است که دارای مکانیزم پروانه ای باز طراحی شده در اندازه یک میلی متری است.

مک بوک ایر 2020 از بدنه 100 درصد آلومینیوم بازیافت شده ساخته شده و در رنگ های نقره، طلایی و خاکستری ارائه می شود. نمایشگر 13 اینچی رتینا این دستگاه، 4 میلیون پیکسل و میلیون ها را ارائه می دهد. این دستگاه در حال حاضر مجهز به پردازنده نسل دهم چهارهسته 1.2 گیگاهرتزی Core i7 اینتل است. همچنین به لطف بکارگیری کارت گرافیک Intel Iris Plus حدود 80 درصد در عملکرد گرافیکی بهتر شده است.

در بخش ذخیره سازی نیز، میزان حافظه آن نسبت به نسل قبل دو برابر شده و اکنون ظرفیت پایه آن از 256 گیگابایت آغاز شده و می توان تا 2 ترابایت ارتقا داد. قیمت پایه اعلام شده مک بوک ایر 2020 برابر 999 دلار (و برای مشتریان آموزشی 899 دلار) است.

اگرچه این نسخه شامل اسپیکرهای استریو مدل 16 اینچی مک بوک پرو نمی شود، ولی اپل اعلام کرده که ایر امسال دارای اسپیکرهای استریو پیشرفته برای صدای استریو همهجانبه و گسترده برای فعالیت هایی مانند تماشای محتوای+Apple TV یا پخش بازی در Apple Arcade است. همچنین درون این لپ تاپ جدید سه میکروفون برای بهبود ضبط صدا قرار داده شده است.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا