فناوری

رونمایی از اپل آیپد پرو 2020 با پشتیبانی از ترک‌پد و کاور کیبورد

اپل از نسل جدید آیپد پرو در دو نسخه 11 و 12 اینچی رونمایی کرده که به صورت آنلاین با قیمت پایه 799 دلار یا 949 دلار برای پیکربندی 128 گیگابایتی و مدل وای فای عرضه می شود. اپل برای این محصولات کیبورد جدیدی تولید کرده که از ترک پد بهره می‌برد. اهر دو مدل 11 و 12 اینچی آیپد پرو 2020 دارای طراحی مشابه با نسل گذشته خود است، اما از پردازنده و دوربین جدیدی بهره می‌برد. اپل این محصولات را به اسکنر LIDAR برای تشخیص عمق و واقعیت افزوده مجهز کرده است.

اپل برای هر دو مدل کیبورد جدید به نام مجیک کیبورد ارائه کرده که از پورت USB-C پشتیبانی کرده و دارای نور پس زمینه و ترک پد است. کاربران می‌توانند زاویه این کیبورد را تنظیم کنند. این کیبورد جدید با قیمت بالایی به فروش می‌رسد و برای تصاحب نسخه مخصوص آیپد پرو 11 اینچی و 12.9 اینچی به ترتیب باید 299 و 349 دلار در حساب بانکی خود پول داشته باشید.

اپل برای هر دو از تراشه A12Z Bionic استفاده کرده که عملکرد بالایی را ارائه داده و واحد گرافیکی آن دارای 8 هسته است. شارژدهی باتری این تبلت‌ها نزدیک به 10 ساعت بوده و از شبکه ارتباطی 4G LTE پشتیبانی می‌کنند. در پنل پشتی این دستگاه ها شاهد قرارگیری دوربین سه گانه اصلی هستیم که شامل سنسور واید، اولتراوید و سنسور LIDAR می شود که در این بین سنسور لیدار برای تشخیص عمق و واقعیت افزوده کارایی دارد.

نسل جدید آیپد پرو تنها یکی از محصولات جدید اپل برای سال 2020 محسوب می‌شود. این شرکت احتمالا در ادامه سال از آیفون 9، گوشی‌های سری آیفون 12 و همچنین مدل‌های جدید اپل تی‌وی و مک بوک نیز رونمایی خواهد کرد. جدیدترین تبلت‌های اپل در رنگ‌های نقره‌ای و خاکستری وارد بازار می‌شوند و کاربران می‌توانند آن‌ها را مجهز به 128، 256، 512 و 1024 گیگابایت حافظه داخلی سفارش دهند.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا