نرم افزار و اینترنت

گوگل اپلیکیشن Camera Go را برای 100 میلیون کاربر اندروید گو منتشر کرد

سیستم عامل اندروید گو از زمان انتشار در سال 2017، تا به امروز، به 100 میلیون کاربر فعال رسیده است و گوگل همچنان به توسعه برنامه های جدید برای این سیستم عامل می پردازد.

جدیدترین اپلیکیشن گوگل، Camera Go نام دارد که دارای رابط کاربری ساده داشته و از ویژگی های حالت پرتره توسعه یافته توسط گوگل (که حتی در گوشی های 50 تا 60 دلار هم کار می کند) استفاده می کند. برنامه Camera Go حتی بر روی گوشی‌های مجهز به کمتر از یک گیگابایت حافظه رم و پردازند‌های قدیمی نیز عملکرد بسیار مناسبی دارد.

گوگل اعلام کرده است که در نظر دارد برنامه Camera Go را در وهله اول در اختیار کاربران گوشی نوکیا 1.3 قرار دهد. اما قرار است در آینده نزدیک گوشی‌های هوشمند دیگری نیز به این برنامه مجهز شوند.

برنامه Camera Go همچنین قابلیت آن را دارد که ظرفیت حافظه داخلی گوشی‌های هوشمند را برای محاسبه میزان تصاویر و ویدیوهای قابل ذخیره‌سازی بر روی آن اندازه‌گیری کند. این برنامه همچنین به کاربران کمک می‌کند که ظرفیت بیشتر و بهینه‌تری از حافظه داخلی گوشی‌های خود را به ذخیره‌سازی این اطلاعات اختصاص دهند.

از میان دیگر قابلیت‌های این برنامه می‌توان به Google Lens اشاره کرد که به صورت یکپارچه با آن طراحی شده است و به کاربران اجازه می‌دهد از اشیا موجود در اطراف خود اطلاعات کاملی را کسب کنند.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا