هواوی به شدت دنبال این است که گوشی‌های جدید خود را بدون سرویس‌های گوگل در خارج از چین نیز به فروش برساند. به همین دلیل این کمپانی تصمیم گرفته برنامه‌ای به نام «AppSearch» معرفی کند تا کاربران راحت‌تر به دنبال برنامه‌های مورد نیاز خود بگردند.

اپلیکیشن مذکور در وب‌سایت آلمانی هواوی معرفی شده است و هنوز مراحل آزمایشی خود را طی می‌کند. شما می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن AppSearch تمامی برنامه‌های دلخواه خود را برروی تلفن‌های هواوی و آنر که از Huawei Mobile Service بهره می‌گیرند، نصب کنید. در این روش، دیگر نیازی به نصب فروشگاه‌های نرم‌افزاری شخص ثالث نبوده و می‌توان تمامی نرم‌افزار‌های محبوب مانند فیسبوک و واتس‌اپ را در آن پیدا کرد.

شما با جستجوی نام اپلیکیشن مورد نظرتان در این نرم‌افزار به یک فروشگاه نرم‌افزاری جایگزین متصل می‌شوید تا برنامه خود را از آن جا دانلود و نصب کنید. البته، در این روش، کاربران به سمت فروشگاه‌هایی هدایت می‌شوند که اپلیکیشن مورد نظرشان در دسترس بوده و قابلیت نصب برروی دستگاه را داشته باشد. بنابراین، دیگر نیازی نیست که چندین بار برای دانلود یک اپ مجبور به جستجو باشید.

محتوای موجود در اپ سرچ، بر اساس دسته‌بندی، محدوده جغرافیایی و محبوبیت آن طبقه‌بندی شده تا جستجو در آن ساده‌تر شود. برای مثال برنامه‌های فیسبوک و واتساپ که در اپ گالری موجود نیست را می‌توان از طریق اپ سرچ جستجو و بدون کلنجار رفتن با اپ استورهای شخص ثالث، آن‌ها را به سادگی دانلود کرد. در نهایت لازم به ذکر است که این برنامه در مرحله تست قرار داشته و هنوز به صورت کامل و جهانی عرضه نشده و تنها از وب سایت آلمانی هواوی قابل دانلود است.

نرم‌افزار‌های جستجو شده در اپ جدید هواوی شما را به سمت فروشگاه‌های مختلفی، از جمله AppGallery ،APKMonk ،APKPure ،APKMirror هواوی و فروشگاه نرم‌افزاری آمازون هدایت می‌کند. احتمالا در آینده فروشگاه‌ای دیگری نیز به این لیست اضافه خواهند شد. می‌توانید این برنامه را از این لینک دانلود کنید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *